بسته خبری امروز؛

از سقوط قیمت سدان ایران خودرو تا ریزش مجدد قیمت طلا و سکه

در این بسته خبری آخرین اخبار اقتصادی و نیز قیمت‌ برخی از کالاهای اساسی در سطح بازار را برای شما فراهم کردیم. با ما همراه باشید.

از سقوط قیمت سدان ایران خودرو تا ریزش مجدد قیمت طلا و سکه

بازار بورس امروز در اخرین روز معاملاتی هفته با افت ۳۹۰۱ واحد به کار خود پایان داد و شاخص کل به عدد ۲,۲۶۴,۹۲۴ رسید.

مدیر صادرات گروه خودروسازی سایپا گفت: از ابتدای تابستان سال جاری صادرات خودروهای کوییک و ساینا اتوماتیک و دنده‌ای گروه سایپا به کشور یاد شده آغاز می‌شود و البته در حال برنامه‌ریزی هستیم که مجوزهای لازم برای صادرات شاهین پلاس را هم دریافت کنیم.

دروغی به نام بلیط چارتری ارزان/ هرچه از تفاوت بلیط ها نمی دانید

یک موضوع مهم در مورد سفر با هواپیما، خرید بلیط ارزان قیمت است. همه به دنبال آن هستند تا به ارزان ترین روش ممکن سفر کنند و به همین علت با اصطلاحات غلطی روبرو می شوند که بهتر است کمی با آن ها آشنا شویم.

سخنگوی دولت از افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر خبر داد و گفت: حداقل حقوق این افراد ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.

بنزین گران می شود

کمیته قیمت سوخت امارات متحده عربی اعلام کرد که قیمت بنزین در این کشور از ماه آینده افزایش می‌یابد، در حالی که گازوئیل ارزان تر خواهد شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز معلم در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، تکریم و تشکر از معلم را وظیفه فرد فرد ملت خواندند

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

آخرین قیمت انواع خودرو تارا برای امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ به شرح زیر است. بر این اساس قیمت تارا اتوماتیک جدید ۱ میلیارد و ۱۸۵میلیون تومان شد.

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی تاکید کرد امسال ارائه سهام عدالت به جاماندگان به نتیجه می‌رسد و این پروژه هم تکمیل خواهد شد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر