کفش کالج با چه لباس‌هایی بهترین ترکیب را دارد؟

کفش کالج یکی از محبوب‌ترین کفش‌هایی است که در تابستان ترند می‌شود و همه به سمت خرید آن می‌روند. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام نگاه کردن و دیدن سایت خرید لباس به این فکر کرده باشید که این لباس‌ها را باید چگونه با کفش کالج استایل کرد؟

کفش کالج با چه لباس‌هایی بهترین ترکیب را دارد؟

کفش کالج یکی از محبوب‌ترین کفش‌هایی است که در تابستان ترند می‌شود و همه به سمت خرید آن می‌روند. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام نگاه کردن و دیدن سایت خرید لباس به این فکر کرده باشید که این لباس‌ها را باید چگونه با کفش کالج استایل کرد؟ در این مقاله می‌خواهیم درباره کفش کالج و لباس‌های ست با آن صحبت کنیم.

 

کفش کالج

کفش کالج یک کفش کلاسیک است که به عنوان لوفر هم شناخته می‌شود و جنس آن ممکن است از جیر یا چرم باشد. کفش کالج جیر با بافت نرم و لطیف رویه‌اش، نه تنها ظاهری زیبا و چشم‌نواز دارد، بلکه به عنوان کفشی نیمه‌رسمی، به راحتی با اکثر لباس‌های شما ست می‌شود. این نوع کفش، برای موقعیت‌هایی که می‌خواهید استایلی شیک و در عین حال غیررسمی داشته باشید، ایده‌آل است.

درست است که کفش‌های کالج چرمی نیز طرفداران زیادی دارند، اما به خاطر داشته باشید که براق بودن چرم، این نوع کفش را بیشتر برای موقعیت‌های رسمی مناسب می‌کند. معمولا از کفش کالج در استایل‌های کژوال و نیمه رسمی از آن استفاده می‌شود. شما می‌توانید این دسته کفش‌ها را با لباس‌های مختلفی بپوشید و بدرخشید.

کفش کالج برای چه استایلی مناسب است؟

کفش کالج به دلیل تنوع و ظاهری شیک، برای طیف وسیعی از استایل‌ها، از جمله استایل روزمره و رسمی مناسب است. می‌توانید آنها را با شلوار جین و تی شرت، لباس، دامن، شلوار پارچه‌ای، کت و شلوار و ... ست کنید. هنگام انتخاب کفش کالج، به جنس، رنگ، شکل و موقعیت مورد نظر توجه کنید. کفش‌های کالج می‌توانند هر استایلی را ارتقا دهند و با کمی خلاقیت، می‌توانید آنها را با هر لباسی که دارید ست کنید. مهمترین نکته در استایل کردن با کفش لوفر این است که اجازه ندهید شلوار روی کفش شما چین بخورد. در ادامه استایل کفش کالج با انواع شلوار و جنس پارچه را توضیح خواهیم داد.

استایل اسپرت

کفش کالج با شلوار پارچه‌ای

کفش کالج می‌تواند تکمیل کننده استایل رسمی شما نیز باشد. این کفش‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی عرضه می‌شوند و به راحتی با کت و شلوار و یا شلوار پارچه‌ای و پیراهن و بلیزر ست می‌شوند. برای استایل رسمی، بهتر است از کفش‌های کالج چرمی یا جیر در رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی و سرمه‌ای و مدل‌های ساده و بدون طرح استفاده کنید.

در ابتدا استایل کردن کفش کالج با شلوارهای گشاد پارچه‌ای خیلی ترند نبود اما ال سی وایکیکی در فروشگاه‌های خود این استایل را روی مانکن‌ها پیاده کرد و در مدت کوتاهی به ترند محبوبی بدل شد.

توجه داشته باشید که برای هماهنگی بیشتر شلوار پارچه‌ای و کفش کالج، انتخاب تناژ رنگ صحیح که هماهنگی استایل شما را برهم نزند از اهمیت بالایی برخوردار است.

کفش کالج با شلوار کتان

شلوار کتان یک شلوار نیمه رسمی و راحت است که برای استایل‌های کژوال مورد استفاده قرار می‌گیرد. ترکیب کفش کالج و شلوار کتان، ظاهری شیک و در عین حال راحت را برای شما به ارمغان می‌آورد که برای موقعیت‌های روزمره مانند یک قرار ناهار یا گشت و گذار در شهر ایده‌آل است. این ست، استایلی نیمه‌رسمی و امروزی ایجاد می‌کند که به راحتی می‌توانید با پیراهن و مانتو کتی آن را تکمیل کنید و بدرخشید.

شلوارهای کتان راسته و لوله‌ای از جمله بهترین انتخاب‌ها برای استایل با کفش کالج هستند.

کفش کالج با شلوار جین

برخی از افراد طرفدار پر و پا قرص شلوارهای جین هستند و در تمامی استایل‌های روزمره و نیمه رسمی خود از آن استفاده می‌کنند. برای استایل کردن کفش کالج با شلوار جین راه ساده‌ای در پیش دارید! چون شلوار جین به راحتی با کفش لوفر استایل می‌شود و می‌توانید بدون هیچ دغدغه‌ای آن را بپوشید. فرقی نمی‌کند که شلوار جین را با یک کت جین یا پیراهن نخی استایل کرده باشید، کفش کالج در هر شرایطی برازنده استایل شما با شلوار جین خواهد بود.

کفش کالج با دامن

اگر از آن دسته افرادی هستید که دامن بخش جدا ناپذیری از استایل شما را تشکیل می‌دهد، می‌توانید به راحتی آن را با یک جفت کفش کالج ساده یا طرح دار ست کنید. پوشیدن جوراب شلواری زیر دامن به همراه کفش کالج از جمله بهترین استایل‌هایی است که می‌توانید داشته باشید.

فرقی نمی کند که دامن شما تنگ باشد یا گشاد و مدلش چیست، هرچه باشد با کفش کالجی که از نظر رنگی با استایل شما هماهنگ باشد مناسب خواهد بود.

با کفش کالج جوراب بپوشیم؟

پوشیدن جوراب با کفش کالج، به سلیقه و موقعیت شما بستگی دارد. برای موقعیت‌های رسمی، بهتر است از کفش کالج بدون جوراب استفاده کنید. اما در موقعیت‌های غیررسمی، می‌توانید برای راحتی بیشتر و محافظت از پاهایتان، جوراب به پا کنید. جوراب‌های مناسب برای کفش کالج، جوراب‌های نخی یا پشمی با رنگ خنثی و در بلندی ساق کوتاه یا مچی هستند.

در نهایت، به یاد داشته باشید که تنوع، کلید یک استایل شیک است. پس از امتحان کردن ترکیب‌های مختلف کفش کالج و جوراب نترسید و بهترین انتخاب را برای خود پیدا کنید و به انتخاب خود مطمئن باشید.

کفش-مردانه

حرف آخر

کفش‌های کالج در ابتدا مردانه بودند و سپس به کمی تغییر به دنیای مد بانوان راه پیدا کردند. این کفش‌ها امروزه با تنوع رنگی بسیار بالایی ارائه می‌شوند که هر کسی با هر سلیقه و ترجیحی می‌تواند از آن استفاده کند. شما می‌توانید کفش‌های کالج را با انواع شلوار و دامن ست کنید و در محل کار یا هنگام انجام فعالیت‌های روزانه بپوشید و راحت باشید.

رپورتاژ
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها