اختصاصی تیترکوتاه؛

برای اجاره تویوتا پرادو چقدر باید پول بدهیم؟

در این گزارش هزینه اجاره خودرو تویوتا پرادو را بررسی می کنیم.

برای اجاره تویوتا پرادو چقدر باید پول بدهیم؟

تویوتا پرادو یکی از خودروهای شاسی بلند و پرطرفدار بازار خودرو داخلی است. این خودرو به دلیل امکانات و قابلیت هایی که دارد گزینه بسیار مناسبی برای آفرود و سفرهای برون شهری است. در ادامه جزییاتی درباره هزینه اجاره این خودرو به صورت روزانه و ماهیانه می‌خوانید.

قیمت اجاره تویوتا پرادو

اجاره پرادو روزانه ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه دارد.

همچنین اگر قصد اجاره تویوتا پرادو برای ۳۰ روز را داشته باشید باید مبلغی معادل ۱۵۵ میلیون تومان بپردازید.

مشخصات فنی تویوتا پرادو

فرمان بسیار نرم این خودرو در هنگام رانندگی با سرعت کم و هنگام پارک کردن مناسب است اما در سرعت بالا کمی سفت و سنگین می‌شود.خوردوی پرادو در سرعت‌های بالا بسیار پایدار است. ترمز خودروی پرادو دو درب فوق العاده است. پدال ترمز این خودرو بسیار نرم است و بعد از کمی رانندگی با آن، کاملا عادت می‌‌کنید که در رانندگی‌‌های روزمره چگونه ترمز بگیرید.

امکانات بیابانی خودروی پرادو شامل یک دیفرانسیل مرکزی است که در رانندگی روزمره، گشتاور را به نسبت ۴۰ به ۶۰ در قسمت عقب انتقال می‌دهد اما در رانندگی در بیابان خودش تشخیص می‌دهد که نیرو را بیشتر به کدام چرخ منتقل کند تا کشش سطحی بهتری داشته باشد و بدین ترتیب بالا رفتن از سربالایی‌های پر گل ‌و‌لای و لیز را آسان ‌تر می‌کند. علاوه بر این، پاکسازی مناسب زمین، کوتاه شدن برآمدگی‌‌های جلو و عقب، دنده کمکی موجود و لاستیک‌های هدفمند باعث می‌شود تا این خودروی بزرگ از خانواده ‌ی لندکروزر از خودروهایی مثل بی‌ام ‌دبلیو X۵ وحشی ‌تر شود. خودروی پرادو دو درب دارای موتور ۲۷۰۰ سی سی چهار سیلندر است. قدرت موتور ۲۷۰۰ سی‌سی بنزینی برابر ۱۶۱ اسب بخار است که برای حرکت دادن خودرو کافی است. شرکت تویوتا، خودروی پرادو را با گیربکس‌های پنج دنده ‌ی دستی و چهار دنده اتوماتیک ارائه داده است. موتور ۲۷۰۰ سی‌سی دارای عملکردی کافی برای حمل این خودرو است و با همه این اوصاف، شتاب صفر تا ۱۰۰ پرادو برابر ۱۰ ثانیه است.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها