بازدید نایب رئیس اتاق تعاون ایران از تیتر کوتاه

علی مطیع جهانی، نایب رئیس اتاق تعاون ایران، در دیداری با تحریریه پایگاه خبری تیتر کوتاه، بر اهمیت نقش رسانه در رشد و توسعه همه جانبه کشور تاکید کرد.

بازدید  نایب رئیس اتاق تعاون ایران از تیتر کوتاه

علی مطیع جهانی نایب رئیس اتاق تعاون ایران امروز ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور در تحریریه رسانه تیتر کوتاه از نزدیک در جریان روند کاری این رسانه قرار گرفت.

مطیع جهانی در این دیدار با اشاره به جایگاه خطیر رسانه ها در عصر ارتباطات، گفت: رسانه ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان، وظیفه دارند تا با انعکاس دقیق و صادقانه اخبار و رویدادها، زمینه را برای آگاهی ‌رسانی و مشارکت هر چه بیشتر مردم در امور مختلف فراهم کنند.

وی با بیان اینکه رسانه ها می توانند نقش موثری در ترویج فرهنگ کار و تلاش، نوآوری و خلاقیت در جامعه ایفا کنند، افزود: رسانه ها باید با انعکاس دستاوردها و تجارب موفق فعالان اقتصادی، انگیزه و امید را در میان مردم تقویت کنند.

نایب رئیس اتاق تعاون ایران در ادامه سخنان خود با اشاره به رسالت تیتر کوتاه در انعکاس اخبار و رویدادهای مربوط به بخش تعاون، گفت: این رسانه با پرداختن به موضوعات مختلف مرتبط با تعاون، از جمله فعالیت های اعضای اتاق تعاون، چالش ها و فرصت های پیش روی این بخش، نقش مهمی در ارتقای آگاهی عمومی نسبت به تعاون ایفا می کند.

مطیع جهانی در پایان این دیدار از تلاش ها و خدمات دست اندرکاران تیتر کوتاه قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که این رسانه در مسیر اطلاع رسانی دقیق و صادقانه به مردم و انعکاس دستاوردهای بخش تعاون بیش از پیش موفق باشد.

در این دیدار، محسن رعایایی به عنوان رییس شورای سیاست گذاری به همراه مدیرمسئول و سردبیر تیتر کوتاه نیز به ارائه توضیحاتی درباره فعالیت ها و برنامه های این رسانه پرداختند.

آنها همچنین بر آمادگی تیتر کوتاه برای همکاری با اتاق تعاون ایران و سایر نهادهای مرتبط با هدف ارتقای فرهنگ تعاون در کشور تاکید کردند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها