این ۱۵۰ نفر زندگی فرهنگیان را متحول می کنند

مسؤول بسیج فرهنگیان استان اردبیل گفت: با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از نخبگان فرهنگی از سراسر استان اردبیل، مجمع معلمان انقلاب اسلامی با هدف تحول‌آفرینی در نظام تعلیم و تربیت تشکیل می‌شود.

این ۱۵۰ نفر زندگی فرهنگیان را متحول می کنند

سیدمحمد لطیفی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: اولین جلسه مجمع معلمان انقلاب اسلامی استان اردبیل که اعضای این مجمع متشکل از نخبگان فرهنگی سراسر استان است، طی روز یک‌شنبه ۵ تیرماه تشکیل می‌شود.

وی افزود: تشکیل این مجمع فرصتی است تا فرهنگیانی که دغدغه ایجاد تحول در نظام تعلیم و تربیت دارند بتوانند به بیان ایده‌ها، دیدگاه‌ها و انتقادهای سازنده خود پرداخته و در نهایت به ارائه راهبردها و راهکارهای لازم بپردازند، از این‌رو با تشکیل مجمع معلمان انقلاب اسلامی استان به‌دنبال تحول‌آفرینی در نظام تعلیم و تربیت تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری هستیم و این مجمع هیچ‌گونه وابستگی به جناح‌های سیاسی و گروه خاصی ندارد.

فعالیت مجمع معلمان انقلاب اسلامی اردبیل در قالب ۶ کمیسیون

دبیر مجمع معلمان انقلاب اسلامی استان اردبیل ادامه داد: این مجمع با حضور ۱۵۰ نفر از فرهنگیان نخبه استان در قالب ۶ کمیسیون اعم از کمیسیون‌های منابع انسانی اداره پشتیبانی، کمیسیون تشکل‌های انقلابی، کمیسیون عدالت آموزشی و کمیسیون فعالیت‌های پرورشی و تربیت‌بدنی و سلامت، کمیسیون محتوای آموزشی و کمیسیون شأن و منزلت فرهنگیان شاغل و بازنشسته است.

لطیفی اظهار کرد: کمک به ارتقای اثربخشی و افزایش کارآمدی در نظام تعلیم و تربیت، جریان‌سازی و مشارکت در توسعه همه‌جانبه عدالت آموزشی و تربیتی، بسط و اعتلای فرهنگ عمومی و زمینه‌سازی برای اقتدار و مرجعیت علمی تمدن ایران اسلامی، تحکیم وحدت ملی در بستر تعلیم و تربیت، شناسایی و توانمندسازی و معرفی معلمان و مربیان و مدیران دلسوز، کارآمد و انقلابی و… از جمله اهدافی است مجمع معلمان انقلاب اسلامی دنبال می‌کند.

وی گفت: در اولین جلسه مجمع معلمان انقلاب اسلامی که با حضور مسؤولان استانی برگزار خواهد شد، نماینده هر کمیسیون به طرح مسائل و مشکلات و ارائه راهکار و پیشنهادهای مرتبط با کمیسیون مربوطه خواهد پرداخت و در نهایت این نظرات جمع‌بندی و به کنگره ملی معلمان انقلاب اسلامی کشور که هفته بعد به‌صورت کشوری برگزار می‌شود، ارسال خواهد شد.

میلاد  محمدی
میلاد محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها