رتبه بندی فرهنگیان | فرهنگیان | فرهنگیان بازنشسته | حقوق بازنشستگان

تاریخ پایانی رتبه بندی فرهنگیان اعلام شد

فرهادی گفت: پایان خدمت موضوعی است که در حال پیگیری و رایزنی با دستگاه‌ها و افراد مختلف هستیم و به زودی احکام بازنشستگان صادر خواهد شد.

تاریخ پایانی رتبه بندی فرهنگیان اعلام شد

رتبه بندی معلمان به منظور ارزیابی عملکرد آنها و تشویق به بهبود عملکرد و ارتقای کیفیت آموزش و پرورش انجام می شود. این رتبه بندی می تواند به عنوان یک ابزار ارزیابی و مقایسه عملکرد معلمان در یک سطح مشخص از آموزش و پرورش استفاده شود و به مدیران و سیاستگذاران در تصمیم گیری های مربوط به ارتقای معلمان و توسعه سیاست های آموزشی کمک می کند. هدف اصلی این رتبه بندی، بهبود کیفیت آموزش و پرورش و افزایش عملکرد معلمان است.

علی فرهادی در گردهمایی مدیران‌کل آموزش و پرورش استان‌ها و اعضای شورای معاونان وزیر آموزش و پرورش، گفت: به لطف خدا رتبه‌بندی تقریباً به پایان رسیده است و حتی می‌توانیم به نحوی پایان مرحله استقرار رتبه‌بندی و این اقدام بزرگ را در آذر امسال اعلام کنیم.

وی بیان کرد: در دولت سیزدهم نگاه به آموزش و پرورش، نگاه خوبی است. امسال تا کنون در ستاد ۴۱ درصد تخصیص بودجه گرفته شده که افزایش سهم نوسازی در حال پیگیری و رسیدگی است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: پاداش پایان خدمت موضوعی است که در حال پیگیری و رایزنی با دستگاه‌ها و افراد مختلف هستیم و به زودی احکام بازنشستگان صادر خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسأله سرانه مدارس به جد در حال پیگیری است، افزود: رابطه خوبی بین ما و سازمان برنامه و بودجه برقرار است و ان‌شاءلله به سمت گره‌گشایی در بسیاری مسائل پیش می‌رود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    باسلام آقای صحرایی فرمودن ما تمام بدهی وکسورات را به صندوق پرداخت کردیم ،صندوق احکام رو صادر نمیکنه حالا پیگیر شدیم صندوق میگه کسورات وبدهی پرداخت نشده که ما احکام رو صادر کنیم معلوم نیست این وسط چه کسی راست میگه وچه کسی دوروغ خداوند به راه راست هدایتتون کنه

  • ناشناس

    متاسفانه یکسال ونیم از بازنشستگی ما گذشته نه خبری از پاداش پایان خدمت هست نه اعمال رتبه بندی ،خداوند از مقصر واقعه ای این قضیه نگذره

  • فرهنگی بازنشسته۱۴۰۰

    کارنشناسای آموزش وپرورش هنوز نتایج اعتراض رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته اعلام نشده است شماپایان آن را اعلام می کنید.کارگروه تخصصی دقیقاچکارمیکنه؟نکنه به خواب زمستانی تشریف بردند!

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر