نرخ این واحدهای مسکونی متراژ بالا از میانگین منطقه پایین‌تر است + جدول قیمت

واحدهای کهنسال به دلیل قدمت بالای بنا، بسته به بافت و موقعیت محله‌ای که در آن قرار دارند اغلب با قیمتی پایین‌تر از میانگین قیمت منطقه پیشنهاد شده‌اند.

نرخ  این واحدهای مسکونی متراژ بالا از میانگین منطقه پایین‌تر است + جدول قیمت

بررسی قیمت خانه‌های با قدمتی بالاتر از ۳۰ سال و متراژی بالاتر از ۱۰۰ مترمربع زیربنا نشان می‌دهد که برای خرید آپارتمان مسن و بزرگ‌متراژ در پایتخت، به حداقل بودجه‌ای معادل ۶ میلیارد تومان نیاز است.

برخی از خانه‌های مسن ریزمتراژ، زیرهم‌کف قرار دارند و یا فاقد امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری هستند اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که واحدهای بزرگ‌متراژ مسن واقع در محله‌های لوکس، واجد امکاناتی همچون پارکینگ، انباری و آسانسور و قدرالسهم هستند.

فایل‌های مشاوران املاک نشان می‌دهد، واحدهای کهنسال به دلیل قدمت بالای بنا، بسته به بافت و موقعیت محله‌ای که در آن قرار دارند اغلب با قیمتی پایین‌تر از میانگین قیمت منطقه پیشنهاد شده‌اند.در محله قیطریه واحدی با ۱۱۴ مترمربع زیربنا و ۴۰ سال ساخت، ۱۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و در پاسداران واحدی با ۱۵۰ مترمربع مساحت و ۳۱ سال ساخت با قیمت ۲۵ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

در محله توانیر، آپارتمانی با ۱۳۲ مترمربع زیربنا و بیش از ۳۰ سال عمربنا با امکاناتی همچون آسانسور و پارکینگ و انباری و قدرالسهم ۸۵ متری، ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در محله جردن، آپارتمانی هم‌کف و دارای حیاط اختصاصی با ۱۶۰ متر مربع مساحت و بیش از ۳۰ سال عمر بنا، با قیمت ۱۵ میلیارد تومان عرضه شده است.

قیمت-مسکن

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر