رسمی/ قیمت هر کیلو گوشت دام زنده در عید قربان اعلام شد

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از قیمت ۳۳۰ تا ۳۳۵ هزار تومانی هر کیلو گوشت دام زنده در روز عید قربان خبر داد.

رسمی/ قیمت هر کیلو گوشت دام زنده در عید قربان اعلام شد

مهدی بختیاری‌زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، صبح امروز در جمع خبرنگاران به تشریح روند عرضه گوشت دام زنده ویژه روز عید قربان پرداخت. وی اعلام کرد که از صبح روز گذشته، ۱۵ جایگاه عرضه گوشت دام زنده در سطح شهر تهران فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. از این تعداد، ۳ جایگاه به صورت ثابت و مستمر فعالیت می‌کنند و ۱۲ جایگاه موقت نیز ویژه روز عرفه و عید قربان به شهروندان خدمات ارائه خواهند داد.

بختیاری‌زاده افزود: در روز عید قربان، تمامی جایگاه‌ها از ساعت ۴ صبح فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و قیمت هر کیلو گوشت دام زنده در این جایگاه‌ها بین ۳۳۰ تا ۳۳۵ هزار تومان است. 

وی با اشاره به همکاری سازمان امور عشایر بیان کرد: امسال دام‌های با کیفیت عشایر و روستاییان در تمامی جایگاه‌ها عرضه می‌شوند. تمامی جایگاه‌ها دام نر جوان را عرضه می‌کنند و استقبال خوبی از سوی شهروندان مشاهده شده است؛ به‌گونه‌ای که در برخی از جایگاه‌ها نیمی از دام‌ها از روز گذشته تا صبح امروز به فروش رفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران تاکید کرد که ۱۵ هزار راس دام برای عرضه در مراکز وارد شده است که حدود یک سوم از این میزان در روز عرفه به فروش رفته و پیش‌بینی می‌شود دو سوم باقیمانده نیز امروز به فروش رود. همچنین اطمینان داد که به میزان لازم دام وارد مراکز شده و کمبودی وجود ندارد؛ اما در صورت نیاز، با همکاری سازمان امور عشایر از دپوی موجود برای ورود دام زنده به مراکز شهرداری تهران استفاده خواهد شد.

وی افزود: در تمامی جایگاه‌های عرضه گوشت دام زنده همکاران و ناظران حضور دارند تا در صورت بروز هرگونه مشکل در زمینه قیمت یا ترازو، شهروندان بتوانند به آنها مراجعه کنند. در صورت اعلام شکایات از سوی شهروندان، این شکایات در لحظه پیگیری خواهند شد.

منبع: ایسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر