امکانات هتل اوریلا استانبول را بشناسید

این مقاله مختص آن دسته از مسافرانی است که می‌خواهند سفر اقتصادی و ارزان‌قیمتی داشته باشند.

استانبول مهد فرهنگ و تمدن کشوری است که می‌تواند بهترین مقصد گردشگری برای ما ایرانیان باشد. ترکیه، کشوری غنی از تاریخ و طبیعت، این روزها با توجه اکید بر صنعت توریسم، توانسته است توجه مسافران زیادی را از سراسر دنیا نسبت به خود جلب کند. اگر دوست دارید از موزه‌های مختلف دیدن کنید و به بهترین مراکز تفریحی دسترسی داشته باشید، استانبول بهترین مقصد برای شماست. پیش از سفر هتل اوریلا استانبول را رزرو کنید و راهی این شهر دیدنی شوید. اگر اطلاعاتی درباره هتل اوریلا ندارید، همراه ما باشید تا توضیحاتی درباره این هتل به شما ارائه کنیم.

هتل-اوریلا

معرفی هتل اوریلا در شهر زیبای استانبول

این مقاله مختص آن دسته از مسافرانی است که می‌خواهند سفر اقتصادی و ارزان‌قیمتی داشته باشند. هتل اوریلا در شهر استانبول، یک هتل سه‌ستاره با امکانات رفاهی محدود اما کاربردی است که می‌توانید با حداقل هزینه در آن اقامت داشته باشید.

این هتل در 5 طبقه ساخته شده و مجموعا 30 اتاق دارد که باید یکی از این 30 اتاق را برای اقامت خود انتخاب کنید. برخی از اتاق‌ها برای 1 یا 2 نفر تجهیز شده‌اند و برخی دیگر، خانوادگی هستند. اتاق‌های خانوادگی شبیه به یک واحد خانه هستند که هر کدام 2 اتاق دارند. این اتاق‌های خانوادگی یک آشپزخانه کوچک و مجهز نیز دارند که می‌توانید برای طبخ غذا از آن‌ها استفاده کنید. اگر دوست دارید واحد اقامتی شما تراس هم داشته باشد، باید اتاق‌های دلوکس را انتخاب کنید.

یکی از مهم‌ترین نکات درباره هتل اوریلا استانبول، قمیت آن است. در مقایسه با هتل های استانبول که اغلب چهار یا پنج‌ستاره بوده و قیمت بالایی دارند، هتل اوریلا هزینه کمتری را از شما دریافت می‌کند و بدیهی است که در مقابل، امکانات محدودتری را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد؛ بااین‌حال، کسانی که بیش از اقامتگاه به دیگر جزییات سفر اهمیت می‌دهند، این هتل را انتخاب می‌کنند.

چه امکاناتی در هتل اوریلا به مسافران ارائه می‌شود؟

در هیچ جای دنیا نمی‌توان از یک هتل سه‌ستاره انتظار قصری مجلل و تشریفاتی را داشت. امکانات حداقلی که برای اقامتی مطلوب نیاز دارید، در هتل اوریلا در اختیارتان قرار می‌گیرند؛ اما باز هم آن‌قدری نیستند که به هیچ چیزی نیاز پیدا نکنید.

براساس آنچه که مسافران درباره هتل می‌گویند، نیاز است پرسنل هتل توجه بیشتری به خدمت‌رسانی نشان دهند و حتی ازنظر نظافت هم نظرات ضدونقیضی درباره هتل وجود دارد. برخی از مسافران آن را ازنظر نظافت ضعیف می‌دانند و برخی دیگر، رضایت کامل دارند.

اگر بخواهیم نگاهی به خدمات ارائه‌شده در هتل اوریلا استانبول داشته باشیم، باید بگوییم که این هتل در همه اتاق‌ها مجهز به مینی‌بار، یخچال، چای‌ساز، گاوصندوق، کمد، سشوار، سرویس بهداشتی و … است؛ بنابراین، می‌توانید بی‌دغدغه، اقامت آرامی را در هتل تجربه کنید. جالب است بدانید که هر یک از اتاق‌های این هتل، به‌شیوه متفاوتی دکور شده‌اند و دیزاین متفاوتی دارند. برخی از اتاق‌ها تم تاریخی و سنتی دارند و برخی دیگر، به شیوه‌ای مدرن دیزاین شده‌اند. این هتل پارکینگ اختصاصی ندارد؛ اما یک پارکینگ عمومی در نزدیکی هتل قرار دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

امکانات-هتل

آیا این هتل رستوران هم دارد؟

یکی از مهم‌ترین امکانات هتل برای مسافران، رستوران آن است. هتل اوریلا رستورانی دارد که برای سرو صبحانه استفاده می‌شود. البته این هتل صبحانه رایگان را برای مسافران در نظر نگرفته است و به‌منظور صرف صبحانه باید هزینه جداگانه پرداخت کنید. مسافران از کیفیت صبحانه هتل رضایت دارند و به‌نظر می‌رسد کیفیت مطلوبی از غذاها در آن ارائه می‌شوند.

برای صرف وعده‌های غذایی دیگر، باید به رستوران‌های اطراف هتل سر بزنید. ازآنجاکه هتل اوریلا استانبول در منطقه بی‌اوغلو و در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده، رستوران‌های متعددی در اطراف آن دیده می‌شوند. صرف یک شام خوش‌طعم و لذیذ در این رستوران‌ها حس‌وحال فوق‌العاده‌ای دارد.

موقعیت مکانی هتل اوریلا و فاصله آن تا اماکن گردشگری

هتل اوریلا ازنظر موقعیت مکانی امتیاز ویژه‌ای را دریافت می‌کند؛ چراکه در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده و فاصله بسیار کمی از آن دارد. البته براساس نظر مسافران، این هتل در کوچه‌ای با شیب تند واقع شده که دسترسی به آن را برای برخی افراد نظیر کودکان و سالمندان، دشوار می‌کند. پیش از رزرو هتل استانبول باید به این موضوع توجه داشته باشید.

فاصله هتل اوریلا تا میدان تکسیم تنها ۵۰۰ متر است و ظرف چند دقیقه پیاده‌روی به آن خواهید رسید. خیابان استقلال و موزه مادام توسو، هر کدام ۸۰۰ و ۹۰۰ متر فاصله دارند و به‌راحتی می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت. این مزیت مهمی است که هتل اوریلا از آن بهره‌مند است و همین موضوع هم سبب توجه ویژه مسافران به آن می‌شود. با اقامت در این هتل، بدون نیاز به وسایل نقلیه می‌توانید از بسیاری از جاذبه‌های شهر دیدن کنید.

هتل-اتاق-خواب

با فلای تودی اقامتی ارزان و خاطره‌انگیز در استانبول داشته باشید

استانبول بهشت آن‌هایی است که دوست دارند در هتل های لوکس اقامت داشته باشند. البته برای افرادی با بودجه محدود هم بهترین پیشنهادها را دارد و می‌تواند هتل های اقتصادی مناسبی را در اختیارتان قرار دهد. مهم این است که مرجع معتبری نظیر فلای تودی را بشناسید. این مرجع با معرفی بیش از ۱.۵ میلیون هتل در سراسر دنیا به مسافران، فرصت خوبی را فراهم کرده که بتوانید رزرو هتل استانبول را با خیالی آسوده انجام دهید؛ همچنین، می‌توانید خرید بلیط هواپیما استانبول را نیز از همین پلتفرم پیگیری کنید و بدون نیاز به هر مرجع دیگر، کار را پیش ببرید. فلای تودی هر نوع خدمات گردشگری را با کیفیت بالا و هزینه کم، به شما ارائه خواهد کرد.

رپورتاژ
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر