در این گزارش به بررسی کامل تغییرات گوگل از تاریخ ۱۵ دسامبر و نکات کارآمد برای اهالی صنعت تبلیغات در ایران با استفاده از این پلتفرم پرداختیم.
شرکت ایندیتکس، مالک برند زارا، در نوامبر رشد فروش ۱۰.۶ درصدی ثبت کرد و فراتر از انتظارات تحلیلگران ظاهر شد؛ این رشد که شامل هفته مهم جمعه سیاه هم می شود، نشان می دهد بزرگ ترین فصل درآمدی سال با شروعی قدرتمند آغاز شده است.
تبلیغات در دنیای امروز دیگر فقط پیامرسانی نیست؛ امروز برندها با میمها حرف میزنند و مخاطب را درگیر میکنند. این همان زبان جدیدی است که میلیونها نفر را در شبکههای اجتماعی پای برندها مینشاند. در این گزارش به بررسی تبلیغات برندهای معروف جهانی با میم می پردازیم.
در این گزارش به بررسی ابعاد پروژه تبلیغاتی شهرداری و صدا وسیما پرداخته ایم.
پایگاه خبری تیتر کوتاه با کارشناس حوزه تبلیغات پیرامون چالش های روز تبلیغات، اثر تبلیغات محیطی، خلاقیت در این حوزه به گفتگو پرداخت.
تبلیغات در بلک فرایدی فراتر از یک رقابت ساده برای فروش است. این روز فرصتی فشرده برای جلب توجه مشتریان دریکی از شلوغ ترین روزهای سال محسوب میشود. این گزارش به بررسی تاکتیکهای مؤثر و اشتباهات رایج در اجرای کمپینهای جمعه سیاه میپردازد تا برندها بتوانند در اوج فشار بازار دیده شوند و فروش خود را به حداکثر برسانند.
ویدئو منتشرشده از تحویل وویا فری به همایون شجریان بی شباهت به فیلم های تبلیغاتی نیست. خودرویی که با احتساب تعرفه واردات مدل های هیبریدی نباید بیشتر از چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون قیمت داشته باشد اما آبان امسال کمی بیش از پنج میلیارد برای مشتریان دست اول آب خورده است.
تبلیغات محیطی امروز بخش بزرگی از شلوغی بصری شهرها را می سازند؛ از بیلبوردهای LED تا تابلوهای نئونی و پیام های متحرک که در همه ساعات شبانه روز مقابل چشم شهرنشین ها قرار می گیرند. این حضور دائمی نه صرفا مسئله زیبایی شناسی، بلکه عاملی است که ادراک فضایی، تمرکز، ریتم توجه و تجربه روانی شهر را شکل می دهد و کیفیت زیست شهری را تغییر می دهد. این گزارش نقش تبلیغات در ایجاد آلودگی بصری، سازوکارهای اثرگذاری آن و راهکارهای شهری برای تنظیم شدت، تراکم و هماهنگی بصری را بررسی می کند.
شرکت های زیادی در حوزه تبلیغات محیطی فعالیت دارند. هرکدام از آژانس های تبلیغاتی دارای دسترسی و امتیاز مشخصی هستند در این گزارش به بررسی حوزه فعالیت، نوع خدمات و محل تبلیغ تحت پوشش مجموعه های تبلیغاتی می پردازیم.
شرکت ماکارونی مانا با انتشار ویدیویی خلاقانه در شبکه های اجتماعی، با الهام از فیلم ماندگار «پدرخوانده»، توجه کاربران را به خود جلب کرد. این ویدیو با عنوان «دُن ماکارونه» روایت طنزآمیزی از تلاش برای به دست آوردن «محموله ای باارزش» از دنیای طعم و مزه است.