تیتر کوتاه بررسی کرد؛
هزینه تبلیغات آنلاین سر به فلک کشید / آمار شگفت انگیز کاربرد تبلیغات در جهان
در این گزارش آمار تبلیغات آنلاین در اشکال متفاوت و هزینه های پیش بینی شده برای آنها در سال ۲۰۲۴ را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات آنلاین بسیار مهم است و امروزه میتواند بسیار سودآور باشد. تقریباً همه سعی میکنند از اینترنت برای بازاریابی خود استفاده کنند. اما رقابت فزاینده و بار اطلاعاتی پیرامون این موضوع میتواند هر کسی را تحت تأثیر قرار دهد. به همین دلیل است که ما این راهنمای مبتدی را در مورد بهترین روشهای تبلیغات آنلاین ایجاد کردیم تا به شما در انتخاب بهترین راه برای تبلیغات آنلاین کمک کند.
تبلیغات آنلاین چیست؟
در سادهترین تعریف، تبلیغات آنلاین به تبلیغاتی اطلاق میشود که در ایمیلها یا وب سایتها ظاهر میشوند. این یک استراتژی بازاریابی است که از اینترنت برای ایجاد ترافیک وب سایت و ارائه پیامهای بازاریابی خاص به مشتریان مناسب استفاده میکند. تبلیغات دیجیتال به متقاعد کردن مشتریان هدف برای انجام اقدامات خاصی مانند خرید کمک میکند. تبلیغات آنلاین به شما امکان میدهد بر اساس مواردی مانند سن، جنسیت و موقعیت مکانی، انتخاب کنید که چه کسی تبلیغات شما را ببیند. افراد میتوانند روی این تبلیغات کلیک کنند و با آنها تعامل داشته باشند، مانند بازدید از یک وب سایت یا ثبت نام برای اطلاعات بیشتر.
آخرین آمار تبلیغات آنلاین ۲۰۲۴
اگرچه همهگیری ۲۰۲۰ تأثیر زیادی بر اقتصاد داشت، اما هزینههای تبلیغات آنلاین در سالهای ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ همچنان افزایش یافت. به نظر میرسد در آینده نیز به رشد خود ادامه خواهد داد.
در سال ۲۰۲۴، با صرف هزینه بیشتر برای بازاریابی آنلاین، رقابت شدید خواهد شد. ما جدیدترین آمار تبلیغات آنلاین را برای برجسته کردن اهمیت هزینههای تبلیغات دیجیتال و اینکه چرا باید برای رشد کسبوکارتان تبلیغات دیجیتال راهاندازی کنید، تنظیم کردهایم. این آمار برتری استراتژیهای تبلیغات دیجیتال را برجسته میکند و نشان میدهد که کمپینهای دیجیتال در سال ۲۰۲۴ چقدر حیاتی شدهاند.
تبلیغات آنلاین در مقابل آمار تبلیغات سنتی
۵۶ درصد از کل بودجه بازاریابی به کانالهای آنلاین اختصاص مییابد. کسب و کارها ۴۳۶ میلیارد دلار برای تبلیغات دیجیتال در مقابل ۱۹۶ میلیارد دلار برای تبلیغات آفلاین هزینه کردند.
یک کسب و کار محلی متوسط ۵ تا ۱۰ درصد از درآمد خود را به بازاریابی دیجیتال/آنلاین اختصاص میدهد. کسب و کارهای بزرگتر حدود ۱۴ درصد از کسب و کار خود را به بازاریابی آنلاین اختصاص میدهند. مجموع هزینههای تبلیغات جستوجو در سراسر جهان حدود ۱۴۴.۸ میلیارد دلار بود. انتظار میرود که شرکتها در سال ۲۰۲۴ حدود ۴۸۵ میلیارد دلار برای تبلیغات دیجیتال هزینه کنند.
آمار تبلیغات دیجیتال
- هزینه تبلیغات دیجیتال جهانی در سال۲۰۲۴، ۶۰۲.۲۵ میلیارد دلار خواهد بود، که تبلیغات جستوجو بزرگترین بخش است.
- ایالات متحده با حدود ۲۳۲.۷۰ میلیارد دلار هزینه در سال۲۰۲۴، بالاترین هزینه تبلیغات دیجیتال را در سراسر جهان ثبت خواهد کرد.
- ۶۹ درصد از کل هزینههای تبلیغاتی تا سال ۲۰۲۶ از طریق گوشیهای هوشمند تولید میشود.
- مشتریان ۷۰% بیشتر احتمال دارد از تبلیغات هدفمند مجدد خرید کنند.
- فیس بوک و تبلیغات گوگل بهترین کانالهای تبلیغات دیجیتال پولی با بالاترین ROI (بازده سرمایه گذاری) هستند.
- تبلیغات دیجیتال میتواند آگاهی برند را تا ۸۰ درصد افزایش دهد.
آمار تبلیغات PPC ( تبلغیات کلیکی)
- شرکتها در سال ۲۰۲۴ ۱۹۰.۵ میلیارد دلار برای تبلیغات جستوجوی پولی در سطح جهان هزینه خواهند کرد.
- کسب و کارهای کوچک تا متوسط ماهانه تقریباً ۹۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار برای کمپینهای PPC هزینه میکنند.
- به طور متوسط، کسب و کارها از هر ۱ دلاری که برای تبلیغات PPC خرج میکنند، ۲ دلار درآمد کسب میکنند.
- ۳۲% از شرکتهای جهانی از PPC برای فروش مستقیم محصولات خود به مشتریان استفاده میکنند.
- PPC در مقایسه با سئوی ارگانیک ۲ برابر بازدیدکنندگان وب سایت را به ارمغان میآورد.
آمار تبلیغات موبایلی
- مخارج تبلیغات موبایلی تا سال ۲۰۲۴ از ۳۳۹ میلیون دلار عبور خواهد کرد.
- ۷۸٪ از جستوجوهای تلفن همراه منجر به تبدیل خرده فروشی در فروشگاه میشود.
- ۵۲٪ از کل کلیکهای تبلیغات PPC از کاربران تلفن همراه ثبت میشود.
- موبایل ۹۴ درصد از درآمد تبلیغات دیجیتال فیس بوک را تولید میکند.
آمار تبلیغات ویدیویی
- تبلیغات ویدیویی نرخ تبدیل را تا ۸۶% افزایش میدهد.
- مصرفکنندگان پس از تماشای یک ویدیو، افزایش ۱۳۶٪ از نظر تداعی برند را گزارش میدهند.
- پس از تماشای یک ویدیو، مردم ۱۳۶ درصد بیشتر احتمال دارد که برند نشان داده شده در ویدیو را به خاطر بسپارند و با آن ارتباط برقرار کنند.
- ۸۰٪ از خریداران هنگام شروع فرآیند خرید، یک ویدیوی YouTube را تماشا میکنند.
- ۹۰٪ از مصرفکنندگان موافق هستند که ویدیوها به آنها در تصمیم گیری برای خرید کمک میکند.
- ۴۰ درصد از خریداران در سراسر جهان محصولی را که در YouTube کشف میکنند، میخرند.
- بیش از نیمی از درآمد تبلیغات دیجیتال توییتر را تبلیغات ویدیویی تشکیل میدهد.
آمار تبلیغات نمایش دیجیتال
- مشتریان پس از دیدن یک تبلیغ نمایشی، ۱۵۵٪ بیشتر احتمال دارد که یک نام تجاری را جستوجو کنند.
- تبلیغکنندگان بیش از ۵۰ میلیون دلار برای تبلیغات نمایشگر دیجیتال برنامهای هزینه میکنند.
- هدف قرار دادن افراد مناسب و قرار دادن تبلیغات در مکانهای مناسب، مهمترین راه هایی است که تبلیغکنندگان باعث میشوند تبلیغات آنها بهتر عمل کند.
- تبلیغات نمایشی باعث میشود افراد تمایل بیشتری به خرید داشته باشند. هنگامی که شخصی پس از دیدن یک تبلیغ به دنبال چیزی برای خرید میگردد، احتمال خرید واقعی او ۵۹ درصد بیشتر است.
آمار تبلیغات اینفلوئنسر
- ۹۲% از مصرفکنندگان به توصیههای افراد دیگر نسبت به برندها اعتماد دارند.
- ۸۱ درصد از بازاریابان معتقدند که استفاده از اینفلوئنسرها برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود موثر است.
- تبلیغات دهان به دهان، حفظ مشتری را تا ۳۷% نسبت به سایر روشهای تبلیغات بهبود میبخشد.
- ۸۲% از بازاریابان قصد دارند بودجه بازاریابی اختصاصی برای اینفلوئنسر مارکتینگ داشته باشند.
- نسل z به احتمال زیاد تحت تأثیر تبلیغات اینفلوئنسر قرار میگیرد.
آمار تبلیغات رسانههای اجتماعی
- هزینههای تبلیغات رسانههای اجتماعی ۳۳ درصد از کل هزینههای تبلیغات دیجیتال را در سال۲۰۲۴ تشکیل میدهد.
- ارزش بازار رسانههای اجتماعی در سال۲۰۲۴ به ارزش ۲۳۱.۱ میلیارد دلار تخمین زده میشود و انتظار میرود تا سال ۲۰۲۷ به ۴۳۴.۸۷ میلیارد دلار افزایش یابد.
- ۹۱% کسب و کارها از رسانههای اجتماعی برای بازاریابی یا تبلیغات کسب و کار خود استفاده میکنند.
- ۸۶% کسب و کارها از فیس بوک برای تبلیغات استفاده میکنند.
- TikTok سریعترین پلتفرم رسانه اجتماعی در حال رشد است و ۴۰% از صاحبان کسبوکار قصد دارند Tiktok را در استراتژی رسانههای اجتماعی خود بگنجانند.
- ۹۱ درصد از مصرفکنندگان از رسانههای اجتماعی از طریق موبایل استفاده میکنند.
- درحالحاضر کمتر از ۵ درصد از کسب و کارها از تبلیغات ویدیویی فیس بوک استفاده میکنند.
- کاربران اسنپ چت بیشتر احتمال دارد (۶۰٪) یک خرید فوری انجام دهند و از دستگاههای تلفن همراه خود خرید کنند.
- مصرفکنندگان ایالات متحده LinkedIn را به عنوان قابل اعتمادترین پلتفرم هنگام تبلیغات مشخص میکنند.
- ۲۵٪ از کاربران TikTok پس از دیدن یک تبلیغ TikTok یا پست در مورد آن، درباره محصول تحقیق یا خرید میکنند.
- ۹۵٪ از کاربران Pinterest از این پلتفرم برای برنامهریزی یا خرید استفاده میکنند. ۵۲% از این افراد، محصولی را در Pinterest کشف میکنند و بعداً آن را به صورت آنلاین خریداری میکنند.
هزینههای تبلیغات آنلاین
اجرای یک کمپین آنلاین میتواند از چند صد دلار تا هزاران دلار در هفته هزینه داشته باشد. میزان هزینه بستگی به این دارد که چه پلتفرمی را انتخاب میکنید، اهداف شما چیست و به چه مخاطبانی میخواهید دست پیدا کنید. در ایالات متحده، هزینه معمول برای تبلیغات در سیستم عاملهای دیجیتال بسته به عواملی مانند نوع تبلیغات و نوع مخاطبی که میخواهید هدف قرار دهید متفاوت است.
نکات کلیدی
- همیشه برای کمپینهای تبلیغاتی آنلاین خود از قبل برنامهریزی کنید.
- قبل از انتخاب یک کانال تبلیغاتی آنلاین در مورد مخاطبان خود تحقیق کنید.
- فراموش نکنید که مخاطبان خود را بر اساس علایق و انتظارات شخصی خود تقسیم بندی کرده و هدف قرار دهید.
- از یک برنامه کامپیوتری ویژه برای نمایش خودکار تبلیغات در بسیاری از مکانهای مختلف مانند وب سایتها و رسانههای اجتماعی استفاده کنید. مثل یک ربات است که کار را برای شما انجام میدهد.
نظر شما