اختصاصی تیترکوتاه؛

تست و بررسی بی ام دبلیو ۶۵۰i + فیلم و مشخصات

در این گزارش به معرفی و بررسی خودروی لاکچری کمپانی بی‌ام دبلیو می‌پردازیم.

بی ام دبلیو ۶۵۰i یکی از لوکس ترین و البته قدرتمند ترین خودروهای کمپانی بی ام و است که توسط یک ایرانی طراحی شده است. در ادامه به جزئیات بیشتر درباره این خودرو می پردازیم.

بی ام و ۶۵۰i در زمان عرضه اولیه خود به بازار کشور، جزو گران‌ قیمت‌ترین خودروهای موجود در ایران به شمار می‌رفت و تنها افراد بسیار ثروتمند قادر به خرید آن بودند.

امکانات بی‌ام دبلیو سری ۶

سری ۶ گرند کوپه به‌عنوان یک سدان لوکس و اسپرت، در مدل ۶۵۰ تجهیزات نسبتا کاملی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که ازجمله شاخص‌ترین آن‌ها، می‌توان به کروزکنترل تطبیق‌پذیر، انواع سامانه‌های کنترل کشش و پایداری، ۵ مود رانندگی، سیستم تعلیق هوشمند دی دی سی، حس‌گرهای پارک، رادارهای هشدار نقطه کور و تغییر مسیر و هشدار تصادف از جلو، ترمز پارک برقی، ترمز اضطراری، اتولایت، تنظیم ارتفاع نور و نوربالا اتوماتیک، چراغ چرخشی در سر پیچ، پدال‌‌شیفتر و گرم‌کن فرمان، سیستم صوتی با ۹ یا ۱۶ اسپیکر، نمایش‌گر لمسی، دوربین ۳۶۰درجه، دوربین در در شب، انواع کیسه‌هوا، گرم‌کن و سردکن صندلی‌ها، سانروف، مموری آینه و… اشاره کرد.

کابین-بی ام-دبلیو-سری6

مشخصات فنی و پیشرانه بی‌ام و سری ۶

مشخصات فنی

مدل

بی ام و ۶۵۰i گرن کوپه

پیشرانه

۸ سیلندر ۴.۴ لیتری

حجم موتور

۴۳۹۵ سی سی

قدرت

۴۴۹ در ۵۵۰۰

گشتاور

۴۵۰ در ۴۵۰۰

گیربکس

۸ سرعته خودکار استپ ترونیک

شتاب

۴.۶

حداکثر سرعت

۲۵۰ کیلومتر محدود شده

وزن

۱۹۴۰ کیلوگرم

قیمت بازار

۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد