تیتر کوتاه گزارش می دهد؛

جدیدترین جزئیات از برگزاری نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو ۲۰۲۴

نمایشگاه اتومبیلیتی ۲۰۲۴ مسکو، در ۴ روز از دوشنبه، ۱۹ آگوست تا پنجشنبه، ۲۲. آگوست ۲۰۲۴ (۲۹ مرداد تا ۱ شهریور ۱۴۰۳) در مسکو برگزار می‌شود. پیش بینی می شود در بیست و هشتمین دوره برگزاری این نمایشگاه، شاهد حضور پررنگ شرکت های ایرانی فعال در حوزه خودرو و قطعه سازی باشیم.

جدیدترین جزئیات از برگزاری نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو ۲۰۲۴

MIMS Automobility Moscow ( نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو) به عنوان یک نمایشگاه بین‌المللی تجاری معتبر و تخصصی در ارائه قطعات خودرو و همچنین محصولات و تجهیزات برای تعمیر و نگهداری خودرو شناخته می‌شود. این نمایشگاه سالانه در  Expocentre در مسکو برگزار می‌شود، یک مرکز نمایشگاهی مدرن و بزرگ که به عنوان یکی از امکانات پیشرو برای نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌ها در روسیه شناخته شده است. این نمایشگاه تجاری توسط ITEMF Expo، سرمایه‌گذاری مشترک شرکت‌های بین‌المللی نمایشگاه تجاری ITE و Gefera Media برگزار می‌شود. ITEMF Expo به دلیل تخصص خود در برگزاری نمایشگاه‌های تجاری با کیفیت بالا در زمینه‌های خودرو، حمل‌ونقل و لجستیک مشهور است.

نمایشگاه-مسکو

بخش‌های نمایشگاه تجاری که در MIMS Automobility Moscow ارائه می‌شوند، طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات را پوشش می‌دهند. نکات برجسته شامل نوآوری در زمینه قطعات یدکی، اجزای خودرو، تجهیزات نگهداری و تعمیر، لوازم جانبی و محصولات تنظیم است. علاوه بر این، الکترونیک خودرو، مواد شیمیایی خودرو، نرم افزار و راه‌حل‌های فناوری اطلاعات برای تجارت خودرو، وسایل نقلیه الکتریکی، وسایل نقلیه خودران و سوخت‌های جایگزین ارائه شده است. علاوه بر این موارد، نمایشگاه تجاری برنامه گسترده‌ای در خصوص کارگاه‌ها و کنفرانس‌ها و همچنین معرفی خودرو و اهدای جوایز ارائه می‌دهد. این نه تنها به عنوان یک نقطه ملاقات برای متخصصان و شرکت‌های صنعت خودرو به حساب می‌آید، بلکه به عنوان بستری برای تبادل دانش و توسعه ایده‌های نوآورانه عمل می‌کند. به طور خلاصه، MIMS Automobility Moscow یک رویداد مهم در صنعت خودرو است. هر ساله هزاران بازدید‌کننده و غرفه دار را از سراسر جهان جذب می‌کند و به عنوان یک پلتفرم اساسی برای تبادل نوآوری‌ها و اطلاعات در صنعت خودرو در نظر گرفته می‌شود.

با توجه به اینکه روسیه کشوری پهناور و پرجمعیت بوده و به عنوان بازاری فعال و غیرقابل چشم پوشی در همسایگی ایران به حساب می‌آید، مدتی است که از نظر جغرافیایی و سیاسی ( به دلیل تحریم‌های مشترک) زمینه‌ای مساعد برای همکاری شرکت‌های فعال حوزه صنعت خودرو در ایران و روسیه به وجود آمده است.

روس‌ها سال‌ها قطعات مورد نیاز خودروهای خود را از اروپا تامین کرده اند، به همین علت در زمینه ایجاد صنعت قطعه‌سازی گام بر نداشته، بنابراین در دو سال اخیر متوجه این کمبود در صنعت شده‌اند و برنامه‌ای جدی برای راه‌اندازی صنعت قطعه‌سازی دارند. بر همین اساس تاکنون چندین مرتبه پیشنهاد راه‌اندازی شرکت‌های مشترک با طرف‌های ایرانی و ایجاد خطوط تولید در این حوزه را مطرح کرده‌اند.

قطعه سازان ایرانی نیز در دو سال گذشته با حمایت و همراهی وزارت خانه‌های صنعتی دو کشور اقدامات موثری برای ایجاد بازارهای صادراتی و بین‌المللی انجام داده و منجر به ارسال لیست قطعات مورد نیاز بازار و صنعت خودرو روسیه به ایران شده‌اند. در همین راستا پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه با مدیریت و راهبری انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودرو کشور، توسط موسسه نکته نگاران پارسی اجرا می شود. حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه اتومبیلیتی ۲۰۲۴ مسکو بر اساس همین لیست برنامه ریزی شده و پیش‌بینی می‌شود که امسال شاهد عقد قراردادهای بیشتری بین شرکت‌های ایران و روسیه باشیم.

نمایشگاه اتومبیلیتی ۲۰۲۴ مسکو، در ۴ روز از دوشنبه، ۱۹ آگوست تا پنجشنبه، ۲۲. آگوست ۲۰۲۴ (۲۹ مرداد تا ۱ شهریور ۱۴۰۳) در مسکو برگزار می‌شود. بیست و هشتمین دوره نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو با حضور ۱۵۸۵ شرکت فعال در صنعت خودرو از ۲۱ کشور و در مساحتی معادل ۶۰ هزار متر مربع در مرکز نمایشگاهی مدرن مسکو (IEC Expocentre ) برپا می شود.

پوستر-نمایشگاه-مسکو

شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه می‌توانند با بزرگترین تامین‌کنندگان و تولید‌کنندگان قطعات و لوازم جانبی خودرو روسی ارتباط برقرار کرده، با شرکت‌های برجسته خارجی آشنا شده و اطلاعاتی در مورد روند صنعت خودرو، راه‌حل‌ها و محصولات جدید موجود در بازار به‌دست آورند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها