پزشکیان: سکوت غربی ها مهر تاییدی بر جنایات اسرائیل است

رئیس جمهور با اشاره به تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان، گفت: متاسفانه شاهد اعمال استاندارد دوگانه از سوی آمریکا و کشورهای اروپایی در قبال مسئله حقوق بشر هستیم؛ در حالی که این کشورها نسبت به تضییع حقوق یک فرد در کشورهایی مثل ایران، همه دنیا را بهم می‌ریزند، در برابر کشتار ده‌ها هزار انسان بی‌گناه از سوی رژیم صهیونیستی، با سکوت خود مهر تایید بر این جنایات می‌زنند.

پزشکیان: سکوت غربی ها مهر تاییدی بر جنایات اسرائیل است

مسعود پزشکیان صبح امروز دوشنبه در مراسم های رسمی جداگانه ای، استوارنامه سفرای جدید سودان، دانمارک، نیجر، آلمان، قطر و نروژ را دریافت کرد.

رئیس جمهور در این مراسم ها ضمن آرزوی موفقیت برای سفرای جدید این 6 کشور در مدت ماموریت خود در جمهوری اسلامی ایران، بر عزم کشورمان برای ارتقای سطح روابط و گسترش همکاری‌ها با همسایگان، کشورهای منطقه و دیگر کشورهای جهان تاکید کرد و گفت: من از ابتدای آغاز به کار همواره اعلام کرده‌ام که بنای ما همکاری با همه کشورها بر اساس احترام و منافع متقابل است.

پزشکیان در دیدار سفرای جدید سودان و نیجر بر عزم جمهوری اسلامی ایران برای گسترش همکاری‌ها و ارتقای روابط فیمابین، در راستای توسعه متقابل تاکید کرد.

رئیس جمهور همچنین در دیدار سفرای دانمارک، آلمان و نروژ با اشاره به سابقه روابط دوستانه میان این کشورها با ایران تصریح کرد: ما در گذشته روابط خوبی در عرصه‌های اقتصادی، تجاری، فرهنگی و اجتماعی داشتیم و بنای دولت چهاردهم جمهوری اسلامی ایران احیای روابط دوستانه با کشورهای اروپایی و گسترش همکاری‌ها به خصوص در عرصه اقتصادی و تجاری است.

پزشکیان با اشاره به تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان، اظهار داشت: متاسفانه شاهد اعمال استاندارد دوگانه از سوی آمریکا و کشورهای اروپایی در قبال مسئله حقوق بشر هستیم؛ در حالی که این کشورها نسبت به تضییع حقوق یک فرد در کشورهایی مثل ایران، همه دنیا را بهم می‌ریزند، در برابر کشتار ده‌ها هزار انسان بی‌گناه از سوی رژیم صهیونیستی، با سکوت خود مهر تایید بر این جنایات می‌زنند.

رئیس جمهور همچنین در دیدار سفیر قطر با قدردانی از تلاش‌های این کشور در راستای برقراری آتش‌بس، گفت: اگر کشورهای اسلامی انسجام و وحدت داشتند و یکصدا علیه جنایات رژیم صهیونیستی اعتراض کرده و عمل می‌کردند، هرگز شاهد ارتکاب و تداوم گستاخانه اقدامات جنایتکارانه این رژیم نبودیم.

در این مراسم آقایان «عبدالعزیز حسن صالح» سفیر جدید سودان، «سورن یاکوبسن» سفیر جدید دانمارک، «سیدو زتائو علی» سفیر جدید نیجر، «مارکوس پوتسل» سفیر جدید آلمان، عبدالعزیز سعد بن عبدالله آل محمود الشریف» سفیر قطر و «پاول بیور نستاد» سفیر جدید نروژ ضمن تسلیم استوارنامه‌های خود به پزشکیان، رئیس جمهوری اسلامی ایران، بر عزم خود برای تلاش در مسیر گسترش همکاری‌ها و ارتقای سطح روابط فیمابین تاکید کردند.

 

منبع: ايسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    حمله اسرائیل جنایتکار به سوریه، اجرای قانون جنگل بود.
    حمله اسرائیل جنایتکار به لنبان، اجرای قانون جنگل بود.
    حمله اسرائیل جنایتکار به غزه، اجرای قانون جنگل بود.
    حمله اسرائیل جنایتکار به یمن، اجرای قانون جنگل بود.
    تنها راه حل مشکلات منطقه خاورمیانه و جهان 100 درصد فقط نابودی اسراییل است و هم پایگاه های آمریکا در سراسر منطقه است و هم واجب است.

  • ناشناس


    کارشناسان شبکه تلویزیونی CNN TURK ترکیه جنایتکار شرم جرم جنایت های آمریکا و اسرائیل در فلسطین، غزه، لنبان، سوریه، یمن و منطقه هستند.
    شمار شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۶۱۵ نفر رسید و آمریکا، غرب، عربستان سعودی، امارات، بحرین، مصر، اردن، ترکیه و جمهوری آذربایجان باکو هم شریک جرام جنایت های صهیونیست ها جنایتکار بودن و هنوز هستند.
    آمریکا و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه کشورهای اسلامی و هم سازمان های بین المللی جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
    انفجار‌های لبنان تحت حمایت آمریکا انجام گرفت
    که عملیات تروریستی در لبنان، در چارچوب تجاوزات همه جانبه دشمن صهیونیستی علیه منطقه تحت حمایت‌های آمریکا صورت گرفته است.





  • ناشناس

    در جنایت انفجار پیجرها در لبنان توسط رژیم تروریستی اسرائیل دست غربی‌ها به ویژه آمریکا دیده می‌شود.کمک به اسرائیل در انجام جنایت توسط هر کشوری که باشد هرگز از دید نیروهای جبهه مقاومت پنهان نمی‌ماند و یک روزی باید تقاص پس بدهند.

  • ناشناس

    و این در حالی است که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شریک جرم اهانت ها و خیانت های آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و... بوده است.
    صدور قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام توسط کشور‌های غربی جنایتکار پس همکاری ایران از سال 1392 تاکنون با کشورهای اروپایی اشتباه از سوی دولتمردان و مسئولان بوده است.
    تصویب یک قطعنامه علیه ایران در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی توسط دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی 100 درصد فقط کوتاهی از سوی دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.

    آمریکا جنایتکار غنی‌سازی ایران را نمی‌خواهد؛ اما زیردریایی اتمی می‌فروشد.
    آمریکا جنایتکار غنی‌سازی ایران را نمی‌خواهد؛ اما زیردریایی اتمی به استرالیا می‎دهد.
    واکنش وزارت امور خارجه به بازداشت یک ایرانی توسط پلیس فرانسه/ و این در حالی است که متأسفانه ایران هنوز هم توجه نمی کند که فرانسه جنایتکار دشمن تاریخی مردم ایران بوده است.
    ایران بعد از گذشت 45 سال از انقلاب اسلامی متأسفانه هنوز هم نمی داند که فرانسه دشمن درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی بوده است.

    استقبال جنایتکاران مانند فرانسه، آلمان و انگلیس از قطعنامه شورای حکام شرم آور و تاسف بار است

    کشور ما به بمب اتم نیاز دارد و نه برجام
    برجام از سال 1394 تاکنون مشکلات مردم و کشور را 1000 برابر بیشتر کرده است.
    برجام دیگر به درد مردم ایران و کشور ایران نمی خورد
    برجام از سال 1394 تاکنون دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران را بیشتر کرده است.
    مذاکره، توافق هسته ای و برجام تاکنون در سراسر کشور یک فاجعه برزگی ایجاد کرده است.

    آمریکا و هم کشورهای اروپایی از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند و هنوز هم عمل نمی کنند چرا؟
    حرف شعار انقلاب اسلامی در سال 1357 آمریکا دشمن و شیطان بوده است سوال اینجاست که پس چرا دولت حسن روحانی به همراه ظریف، عراقچی وغیره در این مدت 8 سال با دشمن و شیطان و مزدورانشان مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری می کردند.

    و این در حالی است که کویت جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی 8 ساله همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور کمک و حمایت مالی می کرد سوال اینجاست که پس چرا مسئولان و غیره کشورمان تاکنون هزاران با مسئولان کویت جنایتکار همه جانبه همکاری کردند و هنوز هم همکاری می کنند چرا؟

    اگر دشمن دنبال ضربه‌زدن به ایرانی است | سوال اینجاست که پس چرا دولتمردان و مسئولان و در سایه سکوت نمایندگان مجلس با دشمن مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری می کنند ؟؟؟.

    آمریکا جنایتکار از سال 1357 تاکنون در اعتراضات و ناآرامی های ایران نقش دارد و دست داشته است؟!
    اروپا جنایتکار از سال 1357 تاکنون در اعتراضات و ناآرامی های ایران نقش دارد و دست داشته است؟!
    انگلیس جنایتکار از سال 1357 تاکنون در اعتراضات و ناآرامی های ایران نقش دارد و دست داشته است؟!
    فرانسه جنایتکار از سال 1357 تاکنون در اعتراضات و ناآرامی های ایران نقش دارد و دست داشته است؟!

    انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل، آمریکا و مزدورانشان در این مدت 11 ماه در جنگ غزه سکوت نمی‌کرد.

  • ناشناس

    سوال بنده این است که پس چرا مسئولین هنوز هم با مدیرکل آژانس همه جانبه مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری می کنند.

    صدور قطعنامه در شورای حکام توسط کشور‌های غربی 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس است و هم نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، روسیه، قطر و عمان بوده است.

    سوال اینجاست که پس چرا سفارت انگلیس در تهران تعطیل نمی‌شود.
    سوال اینجاست که پس چرا سفارت فرانسه در تهران تعطیل نمی‌شود.
    سوال اینجاست که پس چرا سفارت آلمان در تهران تعطیل نمی‌شود.

  • ناشناس

    سفارت انگلیس در تهران باید تعطیل شود.
    سفارت فرانسه در تهران باید تعطیل شود.
    سفارت آلمان در تهران باید تعطیل شود.
    قطعنامه پیشنهادی انگلیس، فرانسه و آلمان علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان نتیجه مذاکره بی مورد و بی ارزش بوده است.
    قطعنامه پیشنهادی انگلیس، فرانسه و آلمان علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان نتیجه برجام بی مورد و بی ارزش بوده است.

  • ناشناس

    وهک تروریستی منافقین مورد حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر به رهبری آمریکا جنایتکار در بدترین شرایط قرار دارد

  • ناشناس

    ایران متأسفانه از سال 1394 تاکنون به قطعنامه های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پاسخ نداده است ایران باید بازرسان آژانس را از تهران اخراج کند.

  • ناشناس

    صهیونیست ها جنایتکار از سال 1917 تاکنون با حمایت های همه جانبه دولت های وحشی آمریکا جنایتکار و هم کشورهای اروپایی جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر