اطلاعیه مهم وزارت صمت درباره صنف طلا

وزیر اقتصاد اظهار داشت: رار بر این شد که به صورت کارشناسی و دقیق و البته قانونی موضوع بررسی و برطرف شود از این رو وزارت صمت اطلاعیه درباره سامانه تجارت منتشر کرد که موضوع صنف طلا و جواهر هم حل شد.

اطلاعیه مهم وزارت صمت درباره صنف طلا

قیمت طلا و سکه در بازار این روزها به گفته مسئولان مربوطه به ثبات رسیده و از التهابات این بازار کم شده است. همچنین تحلیلگران پیش بینی کرده اند روند نزولی قیمت ها ادامه خواهد داشت.

احسان خاندوزی در جمع خبرنگاران درباره اعتراض صنف طلا و جواهر درباره سامانه جامع تجارت اظهار داشت: یک سوﯨ برداشتی ایجاد شده مبنی بر اینکه اعتراضی صنف طلا و جواهر دارند ناشی از مقررات مالیاتی است اما پس از دو روز این سوﯨ برداشتی رفع شد. 

وی ادامه داد: صنف طلا اذعان داشتند که مساله یکی از آیین نامه‌های ستاد مبارزه با قاچاق بوده که تکلیفی برای این صنف درباره ابراز برخی  از اطلاعاتی است که در سامانه بایذ درج کنند و با توجه به اینکه بررسی این دغدغه صنف جزو دستورات رییس جمهوری بوده قرار بر این شد که به صورت کارشناسی و دقیق و البته قانونی موضوع بررسی و برطرف شود از این رو وزارت صمت اطلاعیه درباره سامانه تجارت منتشر کرد که موضوع صنف طلا و جواهر هم حل شد . 

 

 

منبع: ایلنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر