خرید و فروش پیج اینستاگرام واقعا قانونی است؟

خرید و فروش پیج اینستاگرام واقعا قانونی است؟

خرید و فروش پیج های اینستاگرامی چند سالی است که در کشور ما باب شده و خیلی از افرادی که قصد دارید در اینستاگرام کسب و کار خود را از صفر شروع کنند تمایل زیادی به خرید پیج اینستاگرام با فالوور بالا دارند. از طرفی خیلی از سایت هایی که پیج اینستاگرام می فروشند در […]

خرید پیج اینستاگرام

خرید و فروش پیج های اینستاگرامی چند سالی است که در کشور ما باب شده و خیلی از افرادی که قصد دارید در اینستاگرام کسب و کار خود را از صفر شروع کنند تمایل زیادی به خرید پیج اینستاگرام با فالوور بالا دارند. از طرفی خیلی از سایت هایی که پیج اینستاگرام می فروشند در چارچوب مشخصی این کار را نمی کنند. به همین دلیل صاحبین کسب و کارها و اشخاصی که قصد خرید پیج اینستاگرام را دارند نمی دانند آیا این کار وجه قانونی دارد یا خیر؟

البته سایت هایی که در ایران خرید و فروش پیج های اینستاگرامی را انجام می دهند به هیچ وجه کارشان غیر قانونی نیست و اکثرا دارای اینماد (نماد اعتماد) هستند.

اما سوال مهمتر که برای خیلی از خریداران پیج های اینستاگرامی ممکن است پیش بیاید این است که آیا خرید پیج اینستاگرام از دید خود اینستاگرام هم قانونی است؟ این سوال به این دلیل پیش می آید که خیلی از خریداران بعد از خرید پیج ممکن است با مسدود شدن پیج شان توسط اینستاگرام مواجه شوند.

ما در این مقاله قصد داریم به طور واضح خرید و فروش پیج های اینستاگرام که در کشور ما انجام می شود را مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما هم قصد دارید پیج اینستاگرام خریداری کنید پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

چرا باید پیج اینستاگرام خریداری کنیم؟

خرید پیج اینستاگرام به درد کسانی می خورد که قصد دارند فعالیت بیزینسی خود را در اینستاگرام شروع کنند اما پیجی ندارند. این افراد معمولا دوست دارند راه صد شبه را یک شبه طی کنند. به همین دلیل به خرید پیج اینستاگرام آماده با فالوورهای بالا فکر می کنند.

اگر شما هم جزو این افراد هستید می توانید با خرید پیج اینستاگرام مسیر رسیدن به خواسته هایتان از اینستاگرام را کوتاه تر کنید. اما به شرط اینکه پیجی خریداری کنید که فالوورهای واقعی داشته باشد نه فیک!

با خرید پیج اینستاگرام می توانید محبوبیت و اعتبار را یک شبه به دست آورید و برندسازی برای شما خیلی سریع تر از چیزی که فکر می کنید اتفاق می افتد. البته باز هم تاکید می کنم که باید پیجی خریداری کنید که فالوورهای واقعی و فعال داشته باشد چون در غیر اینصورت همه به راحتی می توانند فیک بودن شما را در اینستاگرام تشخیص دهند.

آیا در کشور ما محدودیتی برای خرید پیج اینستاگرام وجود دارد؟

خرید و فروش پیج اینستاگرام در کشور ما یکی از شغل های پرسود است. چون اینستاگرام یکی از قوی ترین بسترها برای کسب و کارها و اشخاصی که قصد فروش محصولات را دارند محسوب می شود. کسب درآمد از طریق اینستاگرام محدودیتی ندارد و هر کسی می تواند از اینستاگرام به درآمد بیش از حد برسد.

به همین دلیل بدون پیج اینستاگرام با تعداد فالوور بالا چنین چیزی ممکن نیست، یا شاید خیلی سخت باشد! همین مسئله باعث شده تا تقاضا برای خرید پیج اینستاگرام در کشور ما زیاد باشد. چون هر کسی که به تازگی قصد دارد در اینستاگرام فعالیت خود را شروع کند نیازمند یک پیج اینستاگرام قوی است.

در کشور ما محدودیتی برای خرید و فروش پیج های اینستاگرامی اعمال نشده است و می توان این کار را کاملا قانونی دانست. البته به این شرط که سایت های فروشنده پیج اینستاگرام به گفته های خود پایبند باشند. چون خیلی از سایت ها ادعای خرید پیج اینستاگرام واقعی را تضمین می کنند. اگر واقعا اینطور باشد مشکلی بابت فروش پیج اینستاگرام وجود ندارد.

پیشنهاد می کنیم مقاله فواید و مضرات خرید پیج چیست؟ را حتما بخوانید.

آیا خرید پیج اینستاگرام از دید اینستاگرام غیرقانونی است؟

خرید پیج اینستاگرام قانونی است؟

خرید و فروش پیج اینستاگرام به هر شکلی توسط اینستاگرام ممنوع شده است. در قوانین اینستاگرام ذکر شده است که اگر اقدام به خرید یا فروش پیج اینستاگرام کنید خلاف قوانین عمل کردید و عواقب آن بر عهده خودتان است.

به همین دلیل است که بعد از خرید پیج اینستاگرام و تحویل گرفتن آن توسط خریدار ممکن است مسدود شود. این مسدود سازی توسط خود اینستاگرام انجام می شود. چون خیلی وقت ها به خریداری شدن پیج پی می برد و حساب فرد خاطی را برای همیشه مسدود می کند.

شاید این سوال برای شما پیش آید که اینستاگرام از کجا می فهمد که پیجی فروخته یا خریداری شده است. خیلی ساده است! با تغییر پست ها، ایمیل و شماره تماس و حتی نام پیج، اینستاگرام خیلی راحت می توانید به این موضوع پی ببرد که پیج مورد نظر توسط افرادی خرید و فروش شده است.

پس به طور کلی خرید و فروش پیج اینستاگرام قانونی نیست! البته این موضوع فقط از دید اینستاگرام است. اگر خیلی بدشانس باشید ممکن است بعد از خرید پیج متوجه شود و پیج شما را دیسیبل کند. اما شما با راه کارهایی که وجود دارد می توانید بدون اینکه اینستاگرام متوجه این قضیه شود پیج مورد نظرتان را خریداری کنید. بدون اینکه بعدش مشکلی برای پیج تان پیش بیاید.

از کدام سایت ها باید پیج اینستاگرام خریداری کنیم؟

متاسفانه چون کلاه برداری در این مورد زیاد شده است و خیلی از افراد که سابقه ای در خرید و فروش پیج ندارند تصمیم به فروش پیج می کنند، اعتماد مردم به سایت ها کم شده است. از طرفی سایت های زیادی که اصلا هم معروف نیستند و اعتباری ندارند پیج اینستاگرام می فروشند.

معمولا این سایت ها با شعار "خرید پیج اینستاگرام تضمینی" اقدام به فروش پیج های فیک اینستاگرامی می کنند. حتی خیلی از اشخاص در سایت های دیوار و شیپور آگهی فروش پیدا اینستاگرام درج می کنند که متاسفانه هیچ اعتمادی به این افراد است.

همین باعث شده تا خیلی از خریداران پیج متضرر شوند و پول خود را از دست بدهند. یادتان باشد تنها از سایت هایی باید پیج اینستاگرام خریداری کنید که دارای نماد اعتماد، آدرس فیزیکی شرکت یا دفتر، شماره تماس هایی که پاسخگو هستند و در نهایت معتبر هستند. اگر قصد خرید پیج اینستاگرام واقعی، تضمینی و ارزان را دارید به سایت همیار وب به آدرس https://hamyareweb.co/buy-instagram-page/ مراجعه کنید. تنها سایت معتبر در زمینه خرید پیج اینستاگرام سایت همیار وب است.

جمع بندی و پایان

ما در این مقاله سعی کردیم در خصوص قانونی بودن خرید و فروش پیج اینستاگرام در ایران نکاتی را به شما بگوییم. همینطور متوجه این شدید که از دید اینستاگرام خرید و فروش پیج چه محدودیت هایی را دارد. اگر واقعا قصد خرید پیج اینستاگرام را دارید حتما به نکاتی که در این مقاله گفته شده توجه کنید.

به قول معروف اول دو دوتا چهارتا کنید ببینید که آیا خریدن پیج اینستاگرام در شرایط فعلی اصلا به دردتان می خورد یا خیر! بعد اقدام به خرید پیج اینستاگرام با فالوور واقعی کنید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. اگر هر گونه سوالی در رابطه با خرید و فروش پیج اینستاگرام دارید حتما در بخش کامنت ها از ما بپرسید.

شروین  اشیدری
شروین اشیدری
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها