آغاز طرح نظارت در شبکه خدمات پس از فروش سایپا

آغاز طرح نظارت در شبکه خدمات پس از فروش سایپا

طرح نظارت بر اصالت قطعات يدكي شبكه خدمات پس از فروش محصولات سايپا در راستای اجرای طرح ویژه مبارزه با لوازم یدکی قاچاق و تقلبی وزارت صنعت، معدن و تجارت آغاز شد.

مهدی روزبهانی؛ رئیس کمیته مبارزه با کالاهای تقلبی و قاچاق شرکت سایپایدک، گفت: مجموعه خدمات پس از فروش سایپا در راستای ارائه خدمات و قطعات با کیفیت به مشتریان و اطمینان از عدم وجود قطعات غیر شرکتی در سطح نمایندگی‌ها و عاملیت‌ها، بازرسی در سطح شبکه نمایندگی‌ها و عاملیت‌های فروش قطعه و عاملین تعمیراتی را آغاز کرده است.

او از عزم جدی و قاطع در برخورد با اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در زمینه تولید، توزیع و فروش قطعات یدکی تقلبی و قاچاق محصولات سایپا در بازار خبر داد و تصریح کرد: کیفیت قطعات یدکی در مجموعه خدمات پس از فروش سایپا تضمین های لازم را دارد بود و این قطعات در بسته‌بندی اصلی عرضه می‌شوند لذا تامین قطعات و فرآیند تولید مطابق استانداردهای سخت‌گیرانه است.

روزبهانی تاکیدکرد: فرآیند کنترل کیفیت برای محموله‌های قطعات یدک در مبادی ورودی به انبارهای سایپایدک به دقت مورد بازرسی قرار می گیرد و در صورت مشاهده هرگونه عدم انطباق، محموله مردود می شود.

او ادامه داد: کلیه قطعات یدکی توسط کارشناسان مورد بازرسی قرار گرفته و در صورت صدور گواهی مرغوبیت، قطعات قابل ارسال به انبار است.

رئیس کمیته مبارزه با کالاهای تقلبی و قاچاق شرکت سایپایدک با بیان اینکه نظارت و بازرسی سایپایدک در حوزه مبارزه با توزیع قطعات تقلبی و قاچاق مسبوق به سابقه بوده است، افزود: با ادامه بازرسی‌ها و همکاری با سازمان بازرسی اصناف و تعزیرات حکومتی، راه هر گونه سوء استفاده از نام و برند سایپایدک را مسدود خواهیم کرد.

او اظهارداشت: طرح بازرسی و نظارت سایپایدک در مبارزه با توزیع قطعات غیر اصلی در بازار، در تمام استان ها آغاز شده و به طور مستمر ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، طرح بازرسی و نظارت بر اصالت قطعات یدکی شبکه خدمات پس از فروش سایپا با حضور سیدمحمدرضا موسوی؛ مدیرعامل سایپایدک و محمدرضا موسویان؛ مدیر بازرسی گروه خودروسازی سایپا آغاز شده است.

میلاد  محمدی
میلاد محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها