آماده باش برای ورود استقلال و پرسپولیس به بورس

آماده باش برای ورود استقلال و پرسپولیس به بورس

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: پرسپولیس و استقلال آماده پذیرش در بورس هستند اما واگذاری این دو باشگاه‌ با تضمین موفقیت این دو تیم بعد از واگذاری انجام می‌شود.

قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی ، در خصوص واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: باشگاه پرسپولیس و استقلال نیازمند تضمینی برای موفقیتشان پس از واگذاری هستند و اگر تضمین اتفاق نیفتد، ممکن است واگذاری‌شان به سرنوشت برخی از بنگاه‌ها دچار شود.

او ادامه داد: تکلیف حق پخش باشگاه‌ها باید روشن شود، تبلیغات محیطی و سودآوری آن‌ها باید تضمین شود. البته قیمت گذاری و ارزش‌گذاری برند انجام شده و آماده پذیرش در بورس هستند.

قربانزاده بیان کرد: برای واگذاری ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال عجله ای نداریم و آن ها را با آرامش در مسیر خصوصی سازی قرار خواهیم داد.

رئیس سازمان خصوصی سازی درباره لغو خصوصی سازی پالایشگاه کرمانشاه گفت: پالایشگاه کرمانشاه در دست بررسی هیات داوری است و به دلیل مشکلات ارزش گذاری دارایی‌های شرکت پالایشگاه نفت کرمانشاه، در حال حاضر در مرحله هیات داوری است.

او ادامه داد: شرکت پالایشگاه نفت کرمانشاه مثل دیگر شرکت‌ها در برخی موارد چالشی است که باید برآیند کل این شرکت‌هایی که به ترتیب فسخ شدند یا در فرایند فسخ قرداد هستند حتما یک بازنگری صورت بگیرد.

شروین  اشیدری
شروین اشیدری
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار