اثر نظارت ها بر بازار مرغ و تخم مرغ

اثر نظارت ها بر بازار مرغ و تخم مرغ

وزیر دادگستری با اشاره به تشکیل کمیته اقدام مشترک برای نظارت بر بازار، گفت: این کمیته هر هفته تشکیل جلسه می‌دهد و امیداواریم در بازار تأثیرگذار باشد که البته تأثیری هم در نرخ مرغ و تخم مرغ داشته و قیمت‌ها تثبیت شده است.

امین‌حسین رحیمی درباره نحوه نظارت بر بازار از طرف سازمان تعزیرات برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها به ویژه نرخ کالاهای اساسی، گفت: در این زمینه تصمیمات خوبی برای بهتر شدن نظارت‌ها و هم افزایی بین دستگاه‌ها صورت گرفته که بر همین اساس کمیته‌‎ای با عنوان «کمیته اقدام مشترک» تشکیل شده است.

وزیر دادگستری تصریح کرد: کمیته اقدام مشترک متشکل از نمایندگان سه وزارتخانه جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان تعزیرات وزارت دادگستری به همراه نماینده اصناف و بسیج اصناف به منظور تشدید نظارت‌های اصناف و مردم است که هر هفته تشکیل جلسه می‌دهد.

وزیر دادگستری در گفتگو با خانه ملت، اضافه کرد: این کمیته مصوبات ستاد تنظیم بازار که زیر نظر معاون اول بوده و این ستاد نیز هر هفته جلسه دارد را اجرایی و پیاده سازی می‌کند.

رحیمی با بیان اینکه امیدواریم انسجام ایجاد شده در نظارت بر بازار تأثیر بسزایی داشته باشد، گفت: البته این تأثیر وجود داشته و در نرخ مرغ و تخم مرغ نیز تثبیتی صورت گرفته و نظارت بهتر شده است.

مریم  محمدی
مریم محمدی
منبع: ایسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها