ارز دیجیتال شیبا اینو بخریم یا نه؟ &#۸۲۱۱; پیش بینی آینده ارز شیبا

ارز دیجیتال شیبا اینو بخریم یا نه؟ – پیش بینی آینده ارز شیبا

آیا الان زمان مناسبی برای خرید شیبا اینو است؟ آیا الان که قیمت شیبا اینو نوسانات زیادی را پشت سر گذاشته است ، موقعیت مناسبی برای سرمایه گذاری است؟ برای پاسخ به این سؤال ابتدا باید با ماهیت میم کوین شیبا اینو آشنا شوید و سپس درباره زمان مناسب خرید آن تصمیم گیری کنید.

یکی از سؤال های پرتکرار افراد در شرایط نزولی فعلی بازار ارزهای دیجیتال این است که آیا الان زمان مناسبی برای خرید شیبا اینو است؟ آیا الان که قیمت شیبا اینو نوسانات زیادی را پشت سر گذاشته است ، موقعیت مناسبی برای سرمایه گذاری است؟ برای پاسخ به این سؤال ابتدا باید با ماهیت میم کوین شیبا اینو آشنا شوید و سپس درباره زمان مناسب خرید آن تصمیم گیری کنید. کارشناسان میهن سیگنال میهن سیگنال در این مقاله هر آنچه برای پاسخ به این سؤالات اساسی نیاز است را گرد هم آورده اند و برایتان روایت کرده اند.

ارز دیجیتال شیبا اینو بخریم یا نه؟

شیبا اینو (shiba inu) چیست؟

شیبا اینو یک ارز دیجیتال باهدف سرگرمی است که نامش ( shiba inu ) از یک نژاد سگ ژاپنی الهام گرفته شده است. این ارز دجیتال از زمان آغاز به کار خود در آگوست ۲۰۲۰ با نرخ خیره کننده ای در حال رشد بوده و محبوبیت فراوانی در میان کاربران ارز دیجیتال پیدا کرده است. این ارز دیجیتال توسط فرد گمنامی به نام ریوشی بر بستر شبکه اتریوم ساخته شده است.

چگونه در ایران شیبا اینو بخریم؟

مراحل خرید شیبا اینو در ایران به این صورت است:

  1. ساخت حساب کاربری در یک صرافی ارز دیجیتال معتبر : برای اینکار بهتر است مقاله بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی را از سایت میهن سیگنال مطالعه کنید.
  2. شارژ حساب صرافی با کارت های تحت شتاب : با یک کارت بانکی که به نام خودتان است ، حساب خود را شارژ کنید.
  3. خرید شیبا اینو با کارمزد کم و قیمت مناسب : برای اینکار مقاله کم کارمزد ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی را بخوانید.
  4. انتقال شیبا اینو به کیف پول شخصی شما : برای این منظور میتوانید از تراست والت یا متامسک و یا لجر استفاده کنید.

روش های مختلفی برای خرید شیبا اینو وجود دارد اما ساده ترین راه انجام این کار به کمک صرافی است. صرافی نقش واسطه میان خریدار و فروشنده را ایفا می کند. برای این کار ابتدا باید در یک صرافی عضو شوید. می توانید برای این کار از صرافی های بزرگ بین المللی یا صرافی های معتبر داخلی استفاده کنید. پیشنهاد ما برای تازه واردان استفاده از صرافی های ایرانی است زیرا با وجود راهنمای فارسی و پشتیبانی در روند انجام معاملات مشکلی نخواهید داشت.

با ثبت نام در صرافی یک حساب کاربری برای شما ایجاد می شود که از طریق آن می توانید معاملات خود را انجام دهید. برای خرید شیبا اینو باید ابتدا حساب خود را شارژ کنید. اگر از صرافی ایرانی استفاده کنید می توانید با کارت های بانکی خود به سادگی این کار را از طریق درگاه های پرداخت انجام دهید.

پس از شارژ حساب کاربری به اندازه مبلغی که می خواهید شیبا اینو بخرید، با استفاده از امکاناتی که صرافی در اختیارتان قرار می دهد سفارش خرید خود را ثبت می کنید. پس از چند دقیقه سفارش خرید انجام شده و ارز دیجیتال خریداری شده به کیف پول شما در صرافی واریز می شود. حالا می توانید در صورت داشتن یک کیف پول نرم افزاری یا سخت افزاری، موجودی حساب خود در صرافی را به کیف پول دیگری منتقل کنید تا از امنیت بیشتری در حفظ دارایی خود برخوردار شوید.

چگونه در ایران شیبا اینو بخریم؟

آیا الان وقت خوبی برای خرید شیبا اینو است؟

قیمت ارزهای دیجیتال به عرضه و تقاضا بستگی دارد اما عوامل دیگری هم بر آن تأثیر دارند. به عنوان مثال اخبار سیاسی مهم مثل جنگ یا تصویب قوانین مربوطه در برخی کشورها به سرعت روی قیمت بیت کوین تأثیر می گذارد. سایر ارزهای دیجیتال هم معمولاً حرکات بیت کوین را تقلید می کنند و به همین دلیل باید قبل از خرید هر ارز دیجیتال عوامل مختلفی مانند شرایط کلی بازار را در نظر گرفت.

کارشناسان میهن سیگنال برای تعیین زمان مناسب برای معاملات از تحلیل قیمت شیبا اینو استفاده می کنند . تحلیل قیمت بر اساس عوامل بنیادی (اخبار و وقایع مهم) و تکنیکال (حرکات قیمت در گذشته) کمک می کند حرکات قیمت در آینده را پیش بینی کنیم و بر اساس آن برای خرید و یا فروش دارایی ها تصمیم گیری نماییم.

قیمت شیبا اینو در ۲۷ اکتبر ۲۰۲۱ بالاترین میزان خود را در سطح ۰.۰۰۰۰۷۸ دلار ثبت کرده است اما پس از آن قیمت کاهش پیدا کرده و در حال حاضر فاصله زیادی با اوج خود دارد. در ۱۸ ژوئن ۲۰۲۲ پایین ترین قیمت شیبا اینو در ۸ ماه گذشته در سطح ۰.۰۰۰۰۰۷۱ دلار به ثبت رسید. این به آن معناست که در صورتی که خرید شیبا اینو را در شرایط فعلی انجام دهید، با مبلغ کمتری می توانید میزان بیشتری از این ارز دیجیتال را خریداری نمایید.

ترس از جاماندن یکی از عواملی است که موجب تهییج کاربران و خرید در سطوح فعلی قیمت شده است. قراردادهای استفاده از شیبا اینو از جمله پذیرش شیبا اینو در بالتیمور برای خرید پورشه هم از جمله عواملی هستند که آینده خوبی را برای این ارز دجیتال ترسیم می کنند. فهرست شدن شیبا اینو در صرافی های مختلف از جمله رابین هود هم به افزایش تقاضا برای آن کمک می کند.

سوزاندن تعداد زیادی از توکن های شیبا اینو در روزها و هفته های اخیر هم با کاهش عرضه این ارز دجیتال به بالارفتن قیمت آن در بلندمدت کمک خواهد کرد.

ورود شیبا اینو به عرصه متاورس و پیش فروش زمین در ازای پرداخت SHIB هم یکی از نکات امیدوارکننده برای سرمایه گذاران این میم کوین محبوب است .

به نظر برخی کارشناسان میهن سیگنال از آنجا که شیبا اینو خود یک میم کوین است و برای عملکرد خود به شبکه اتریوم متکی می باشد، نباید با مبالغ بالا روی آن سرمایه گذاری کرد زیرا ریسک آن بیش از حد بالاست. در عوض، استفاده از نوسان های بازار و خرید مبالغ جزئی برای تنوع دادن به سبد سرمایه گذاری توصیه می شود.

تحلیل قیمت شیبا اینو هم نشان می دهد، با تثبیت قیمت در سطح فعلی، احتمال افزایش آن در کوتاه مدت وجود دارد. همچنین در بلندمدت، شیبا اینو دوباره اوج قیمتی خود را در ۰.۰۰۰۰۷۸ دلار لمس خواهد کرد.

اندیکاتورهای تکنیکال در تایم فریم های روزانه ( کوتاه مدت ) و ماهانه ( بلندمدت ) سیگنال خرید را نشان می دهند . در بازه روزانه، ۱۱ اندیکاتور از مجموع ۲۶ اندیکاتور سیگنال خرید را صادر کرده اند در حالی که ۱۰ اندیکاتور خنثی هستند و ۵ اندیکاتور دیگر در وضعیت سیگنال فروش قرار دارند.

وضعیت اندیکاتور های شیبا اینو

آینده قیمت شیبا اینو چقدر خواهد بود؟

رفتار قیمت در آینده به افزایش کاربرد آن و شرایط کلی بازار بستگی دارد. پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال با توجه به نوسان شدیدی که در بازار وجود دارد دشوار است اما کارشناسان mihansignal.com با تحلیل حرکات تاریخی قیمت، تخمین هایی ارائه کرده اند. کارشناسان والت اینوستور معتقدند قیمت شیبا اینو تا پایان سال ۲۰۲۲ با میانگین ۰.۰۰۰۲۲۱ دلار معامله خواهد شد. بر این اساس،پیش بینی می شود قیمت این ارز دیجیتال تا سال ۲۰۲۵ به ۰.۰۰۰۰۱۵۳ دلار کاهش یابد. این در حالی است که گوکپیتال معتقد است قیمت شیبا اینو تا ۵ سال آینده به ۰.۰۰۰۴۴۵ دلار خواهد رسید. دیجیتال کوین پرایس در پیش بینی بلندمدت خود میانگین ۰.۰۰۰۰۷۲۸ دلار را تا سال ۲۰۳۰ تخمین زده است.

آیا ممکن است قیمت شیبا اینو صفر دلار شود؟

نوسان در بازارهای مالی طبیعی است و این باعث می شود قیمت هر دارایی افت و خیزهای زیادی را تجربه کند. شیبا اینو هم یک دارایی دیجیتال پرنوسان است که در یک سال گذشته اوج قیمت و سپس کف قیمت را لمس کرده است.

عوامل متعددی می توانند بر افت شدید قیمت شیبا اینو تأثیر بگذارند اما برای اینکه این ارز دیجیتال محبوب تمام ارزش خود را از دست بدهد باید عوامل متعددی همزمان دست به دست هم بدهند و با توجه به گسترش روزافزون کاربرد ارزهای دیجیتال در زندگی روزمره افراد و بین شرکت های بزرگ، این امر غیرمحتمل به نظر می رسد .

علاوه بر این، افزایش تورم در جهان و به خصوص اقتصاد آمریکا موجب کاهش ارزش دلار شده که این خود عاملی برای افزایش قیمت بیت کوین و به تبع آن آلت کوین ها است. اگرچه هیچ غیرممکنی وجود ندارد، امکان رسیدن قیمت شیبا اینو به صفر دلار با توجه به شرایط فعلی کم است.

نتیجه گیری

شیبا اینو یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال جهان است که در یک سال اخیر افت شدیدی را تجربه کرده است . انتظار می رود با بهبود شرایط کلی بازار، افزایش کاربرد ارز دجیتالها و تغییر احساسات منفی موجود، قیمت این ارز دیجیتال هم افزایش یابد . در این صورت سرمایه گذارانی که در کف های تاریخی اقدام به خرید این میم کوین محبوب نموده اند می توانند بیشترین سود را از افزایش قیمت کسب کنند.

منابع :

https://mihansignal.com/best-time-for-buy-shib/

https://www.gobankingrates.com/investing/crypto/shiba-inu-crypto/

/https://capital.com/shiba-coin-price-prediction-is-now-the-time-to-buy-shib

شروین  اشیدری
شروین اشیدری
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار