استقلال ستاره سوم را می‌زند؟

استقلال ستاره سوم را می‌زند؟

تیم فوتبال استقلال با قهرمانی در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر چهارمین قهرمانی خود در رقابت‌های لیگ برتر و به روایتی نهمین قهرمانی سراسری و به روایتی دیگر دهمین قهرمانی سراسری خود در سایر لیگ‌های فوتبال ایران جشن گرفت.

تیم فوتبال استقلال با قهرمانی در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر چهارمین قهرمانی خود در رقابت‌های لیگ برتر و به روایتی نهمین قهرمانی سراسری و به روایتی دیگر دهمین قهرمانی سراسری خود در سایر لیگ‌های فوتبال ایران جشن گرفت تا به این ترتیب بحث ستاره سوم این باشگاه بر سر زبان‌ها افتاده و در رسانه‌ها و محافل هواداری داغ شود؛ رسمی که با دهمین قهرمانی باشگاه پرسپولیس در فوتبال ایران باب شد و حالا هواداران استقلال نیز منتظر تصمیم این باشگاه در قبال این اتفاق هستند.

البته همان‌طور که ذکر شد تا پیش از این تعداد قهرمانی‌های باشگاه استقلال هشت قهرمانی سراسری ذکر شده بود که با قهرمانی فصل جاری این تعداد به ۹ قهرمانی رسیده است. اما با ارائه مدارک مستدل، قهرمانی سال ۱۳۳۶ استقلال توسط برخی رسانه‌های معتبر و بین‌المللی مانند ترانسفرمارکت اضافه و ثبت شد تا تعداد قهرمانی‌های سراسری این تیم در سایت مرجع ترانسفرمارکت به عدد ۱۰ برسد.

براساس همین، باشگاه استقلال در قبال این ماجرا اتفاقا موضع منفعلانه‌ای داشته است. مدیران باشگاه می‌گویند این ستاره یا نباید در پیراهن و لوگوی باشگاه گنجانده شود یا درصورتی‌که این امر محقق شود باید طوری باشد که شأن ستاره‌های آسیایی این باشگاه زیر سوال نرود.

نکته جالب‌توجه اینکه نداشتن آیین‌نامه یا قانونی در این زمینه در فوتبال ایران، باعث شده است هر باشگاه راسا برای خود در این خصوص تصمیم‌گیری کند و در قبال این مورد به یک شکل رفتار شود. بنابراین اگر باشگاه استقلال با ثبت ستاره سوم موافقت کند، طبق شنیده‌ها در این خصوص طوری برنامه‌ریزی خواهد شد که مطمئنا این ستاره یا در جای متفاوتی روی پیراهن یا لوگو ثبت شود یا شکل آن با ستاره‌های آسیایی متفاوت خواهد بود.

مریم  محمدی
مریم محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار