اغتشاشگران سوار بر موج اعتراضات

اغتشاشگران سوار بر موج اعتراضات

نماینده مردم ساوه در مجلس گفت: اغتشاشگران بر خلاف شعارهای دموکرات مآبانه رفتارهای خشن و برخوردی دیکتاتور مابانه را از خود به نمایش می‌گذارند.

حجت الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی گفت: اغتشاشگران بر خلاف شعارهای دموکرات مابانه ای که سر می دهند، رفتاری دیکتاتورمآبانه را از خود به نمایش می گذارند.

وی افزود: آنها شعار آزادی سر می دهند، اما هیچ رفتار و گفتار خلاف نظر خودشان را تحمل نمی کنند و با خشونت با آن به مقابله می پردازند.

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: آنها بر خلاف آنچه که عنوان می کنند که حامی حقوق زنان هستند، هیچ احترامی برای بانوان ما قائل نیستند و زن را به عنوان یک فرد دارای شخصیت و هویت مستقل نمی شناسند و نگاه ابزاری به آن دارند.

سبزی خاطرنشان کرد: اغتشاشگران وقتی در آشوب های خیابانی نتوانستند به اهداف شوم خود برسند، امروز می بینیم که کسبه را تهدید و وادار به تعطیلی مغازه هایشان می کنند.

وی افزود: اغتشاشگران به هیچ وجه خیرخواه مردم نیستند و می خواهند با سوار شدن بر موج اعتراضات مردمی به اهداف شما خود برسند و از طرف دیگر اجازه ندهند که صدای اعتراض مردم به جایی برسد.

مریم  محمدی
مریم محمدی
منبع: فارس
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها