افزایش ترافیک تهران

افزایش ترافیک تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از افزایش ٣٠ درصدی ترافیک تهران با آغاز مهر ماه خبر داد.

سردار حسین رحیمی در تشریح تمهیدات ترافیکی پلیس برای اول مهر و بازگشایی مدارس اظهار کرد: ابتدا هفته دفاع مقدس را تبریک عرض می‌کنم. امسال بعد از دو سال شاهد بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی نیز هستیم و برآورد ما از نیمه دوم سال افزایش ٣٠ درصدی حجم ترافیک همزمان با بازگشایی مدارس است.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۵٠٠٠ مامور پلیس راهنمایی و رانندگی در مدیریت ترافیک و تسهیل رفت و آمد مشارکت دارند، گفت: علاوه بر آن حدود ۵٠٠٠ نفر دیگر از ماموران پلیس در یگان های امداد، کلانتری‌ها و … حضور خواهند داشت.

‌رحیمی با بیان اینکه بازگشایی مدارس و دانش‌آموزان جزو اولویت‌های پلیس است، تصریح کرد: علاوه بر موضوع ترافیک، پاکسازی اطراف مدارس در اولویت ماست، با اقدامات مجرمانه برخورد خواهیم کرد.

رییس پلیس پایتخت به ساماندهی سرویس‌های مدارس نیز اشاره کرد و گفت: بعد از گذشت دو سال امسال موضوع سرویس‌های حوادث را داریم، استاندارد، ایمنی و سلامت سرویس‌های مدارس از ماه‌ها قبل در دستور کار پلیس قرار گرفته است و در حال انجام است.

وی با بیان اینکه امروز هم یک جلسه به منظور هم افزایی برگزار شد، گفت: امیدوارم بتوانیم هماهنگی بیشتری با دستگاه‌های مختلف داشته باشیم.

به گفته رحیمی، طرح ترافیک هم از ۶:٣٠ تا ١٨ خواهد بود.

مریم  محمدی
مریم محمدی
منبع: ایسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار
پیشنهاد سردبیر