افشای خیانت ستاره بارسلونا به کاپیتان سابق رئال

افشای خیانت ستاره بارسلونا به کاپیتان سابق رئال

رسانه اسپانیایی از خیانت کاپیتان بارسلونا به کاپیتان سابق رئال خبر داد.

نشریه «El Confidencial» اسپانیا هفته گذشته فایل صوتی از جرارد پیکه با روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا فاش کرد که کاپیتان بارسلونا در دادن میزبانی مسابقات سوپر کاپ به سعودی ها چندین میلیون دلار کمیسیون غیرقانونی گرفته است.

افشاگری های این رسانه اسپانیایی علیه پیکه ادامه دارد. امروز در جدیدترین اقدام، صوتی منتشر شده از پیکه که در حال گفت و گو با روبیالس رئیس فدراسیون اسپانیا درباره سرخیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید صحبت می کند.

فایل صوتی منتشر شده تایید می کند که جرارد پیکه کاپیتان بارسلونا نه تنها در پرونده میزبانی سوپر کاپ به سعودی ها بلکه در ریاست روبیالس در فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز نقش داشته و به نوعی با اقداماتی از او حمایت کرده تا به منصب قدرت برسد.

فایل صوتی منتشر شده جدید از پیکه مربوط به سال ۲۰۲۰ است که سرخیو راموس در آن زمان کاپیتان رئال مادرید است. پیکه در این فایل صوتی موضع راموس نسبت به حمایت یا عدم حمایت از روبیالس در انتخابات ریاست فدراسیون اسپانیا را فاش می کند.

مدافع بارسلونا در این فایل صوتی تاکید می کند که صدای راموس و موضعش را به روبیالس ارسال می کند ولی تاکید می کند که فایل صوتی مکالمه اش با راموس باید محرمانه نگه داشته شود.

پیکه با ارسال فایل صوتی مکالمه اش با راموس به رئیس فدراسیون اسپانیا، خیانت در امانت کرده و به نوعی به ریاست مجدد روبیالس کمک کرده تا قبل از انتخابات موضع افراد مختلف را بداند.

مریم  محمدی
مریم محمدی
منبع: فارس
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار