انتقاد از ستاره معترض پرسپولیس

انتقاد از ستاره معترض پرسپولیس

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به اتفاقات حاشیه‌ای بازی شب گذشته پرسپولیس و ذوب‌آهن واکنش نشان داد و به انتقاد از رامین رضائیان پرداخت.

جواد منافی ‌در خصوص رفتار رامین رضائیان در جریان بازی شب گذشته پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن که در زمان تعویض حاضر به بیرون آمدن از زمین نبود اظهار داشت:‌ به نظرم او کار بسیار اشتباهی کرد چرا که یک بازیکن باید کاملا در اختیار کادر فنی باشد و این مربی است که تعیین می‌کند چه بازیکنی در زمین باشد و چه بازیکنی بیرون برود. شما ببینید که سیدجلال حسینی با این همه تجربه و افتخار بارها دقیقه ۹۰ به زمین آمده و بدون هیچ مشکلی کار کرده است. شب گذشته هم سیدجلال تعویض شد اما هیچ واکنش منفی نداشت. رامین رضائیان که از سیدجلال بزرگ‌تر نیست. او اشتباه کرد هر چند که بعد از بازی عذرخواهی هم کرد. به نظرم برخورد کریم باقری هم با او خوب بود چرا که بازیکن باید بداند تحت هر شرایطی باید در اختیار کادر فنی باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص مصدومیت وحید امیری گفت:‌ وحید امیری یک آچار فرانسه برای پرسپولیس و تیم ملی است. او همیشه به عنوان یک بازیکن تأثیرگذار بازی می‌کرد اما شاید بهتر بود مصدومیتش به صورت کامل برطرف می‌شد و سپس به زمین می‌آمد. تیم ملی و پرسپولیس به وحید امیری نیاز دارند و امیدوارم که او هر چه زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد. واقعا از مصدومیت امیری ناراحت شدم و امیدوارم که خیلی زود به میادین برگردد.

منافی در خصوص فاصله ۶ امتیازی پرسپولیس با استقلال و اینکه چقدر شانس برای قهرمانی سرخ‌پوشان هنوز قائل است اظهار داشت: همه چیز دست خودمان بود اما متأسفانه تساوی دیروز کار را سخت کرد. مقابل پیکان برد خوبی به دست آوردیم و همه امیدوار شدیم، اما تمرکز نداشتن بازیکنان در بازی روز گذشته دوباره همه چیز را سخت کرد. پرسپولیس از نداشتن یک گلزن حرفه‌ای رنج می‌برد. دیروز و در نیمه دوم ما سوار بازی بودیم اما ذوب‌آهن برای دفاع از تک‌گلش دفاعی کار کرد و همه راه‌های نفوذ را بست. با این همه باید بازی دیروز را فراموش کنیم و همه تمرکز خود را روی بازی با سپاهان بگذاریم و از طرفی منتظر لغزش استقلال بمانیم چرا که در فوتبال احتمال هر چیزی وجود دارد.

وی درباره عملکرد تمیروف مهاجم ازبکستانی پرسپولیس تصریح کرد: همه می‌دانند وقتی یک مهاجم به پرسپولیس می‌آید باید گلزنی کند چرا که یک مهاجم به گل، زنده است. وقتی شما یک مهاجم خارجی می‌آورید انتظار دارید او از مهاجمان داخلی بهتر باشد اما تمیروف تا اینجا موفق نشان نداده و اینکه بعد از ۷، ۸ بازی گل زده عملکرد خوبی نیست.

مریم  محمدی
مریم محمدی
منبع: فارس
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها