بازیکن پرسپولیس یک هوادار را زیر گرفت!

بازیکن پرسپولیس یک هوادار را زیر گرفت!

در روزهای قبل اتفاق عجیبی در حاشیه تمرین پرسپولیس رخ داد و یکی از بازیکنان با اتومبیل خود یک هوادار را زیر گرفت!

در روزهای قبل اتفاق عجیبی در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس رخ داد که خوشبختانه به خیر گذشت و حادثه تلخی به وقوع نپیوست.

محل تمرینات تیم پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی است که این ورزشگاه در اتوبان آزادگان قرار دارد که عبور و مرور در آن تا حدودی سخت است. با وجود همین شرایط سخت اما هر روز تعدادی از هواداران مقابل در ورودی این ورزشگاه حاضر می‌شوند تا با مربیان و بازیکنان محبوب خود عکسی به یادگار بگیرند یا اینکه بتوانند لحظاتی با آنها صحبت کنند. این در حالی است که در دو سال اخیر و به دلیل شیوع ویروس کرونا اجازه ورود هواداران به داخل استادیوم داده نشد؛ هر چند با وجود کم شدن این همه‌گیری، همچنان هواداران اجازه حضور در ورزشگاه شهید کاظمی برای تماشای تمرینات تیم محبوب خود را ندارند.

این موضوع باعث شده تا هواداران پرسپولیس در شرایط خطرناکی بیرون در ورزشگاه و در حاشیه اتوبان منتظر ملاقات با ستاره‌های محبوب خود باشند که البته متأسفانه یک حادثه تلخ در روزهای قبل رخ داد.

یکی از بازیکنان پرسپولیس (نامش محفوظ است)، در زمان ورود به داخل ورزشگاه شهید کاظمی با اتومبیل خود به یکی از هواداران برخورد می‌کند و اصطلاحا او را زیر می‌گیرد! این هوادار که بیرون در ورزشگاه شهید کاظمی حضور داشت متأسفانه از ناحیه سر دچار شکستگی شد به طوری که افراد حاضر مقابل در ورودی ورزشگاه شهید کاظمی و برخی از افراد حراست این ورزشگاه به کمک او رفتند. خوشبختانه شدت جراحات این فرد خیلی جدی نبود و مشخص شد که شکستگی سر او، سطحی است. این بازیکن البته به دلجویی از این هوادار پرداخت و اعلام کرد اگر هزینه‌ای برای درمان باشد حتما آن را می‌پردازد.

با این همه حضور هواداران در این منطقه همیشه خطرناک بوده و بهتر است مسؤولان باشگاه پرسپولیس طرحی در خصوص ساماندهی وضعیت هواداران در این منطقه پیاده کنند.

مریم  محمدی
مریم محمدی
منبع: فارس
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار