باز هم مظلومیت زنان بروز یافت

انسیه خزعلی گفت: ۱۲ درصد از دستگیر شدگان در اغتشاشات از خانم‌ها بودند و ۸۸ درصد بقیه از مردان بودند، ولی می‌بینیم که به غلط این کار‌ها حرکتی زنانه معرفی می‌شود. ولی همه چیز را به نام آن‌ها و باشعار زن زندگی آزادی تمام کردند.

باز هم مظلومیت زنان بروز یافت

معاون رئیس‌جمهور در حوزه زنان گفت:در این ماجرا (اعتراضات) باز هم مظلومیت زنان بروز و ظهور یافت. زنان دوباره به ابزاری بدل شدند تا استکبار به مطامع خود برسد. در بسیاری از حرکت‌ها و تبلیغات این ناآرامی‌ها زنان وسیله قرار شدند. طبق آمار تنها ۱۲ درصد از دستگیر شدگان در اعتراضات از خانم‌ها بودند و ۸۸ درصد بقیه از مردان بودند، ولی می‌بینیم که به غلط این کار‌ها حرکتی زنانه معرفی می‌شود. ولی همه چیز را به نام آن‌ها و باشعار زن زندگی آزادی تمام کردند. این استفاده ابزاری از زن را در بسیاری از امور دیگر هم شاهد هستیم. این یک جنگ همه جانبه شناختی و رسانه‌ای علیه ایران و زن و خانواده ایرانی بود.

انسیه خزعلی افزود: «نیت دشمن این است که زن را از جایگاه عزتمندش دور کند وموقعیت اورا درسطح کالا و ابزار تنزل دهد. امیدوارم همانطور که خانم‌ها در بسیاری از صحنه‌ها نشان دادند که اجازه نمی‌دهند از آن‌ها سوءاستفاده بشود در ماجرا‌های مسابه هم مقابل این هجمه‌ها و تمایلات نادرست بایستند.»

مریم  محمدی
مریم محمدی
منبع: فارس
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها