بدبیاری و بدشانسی از چند سو

بدبیاری و بدشانسی از چند سو

شب پر ماجرایی را از سر گذراندیم. از خوی تا اصفهان برخی شایعات درباره همدان و کرج. 

شمار قربانیان زمین‌لرزه‌ی خوی، به سه‌نفر رسید. گفتنی است که اهالی خوی از سرمای زیاد و برف در این شهرستان خبر داده‌اند.

اما در خبری دیگر در اصفهان، سه ریزپرنده یا همان پهپاد به یک مجتمع مهمات‌سازی در خیابان امام‌خمینی حمله بردند و انفجارهای شدیدی در این منطقه روی داد؛ چندان‌ که مردم را به خیابان‌ها کشاند. البته وزارت دفاع می‌گوید این حمله ناموفق بوده است و تنها سقف این مجتمع آسیب دیده چون پدافند هوایی منطقه توانسته این پهپادها را سرنگون کند. کسی مسوولیت این حمله‌ را گردن نگرفته اما وب سایت روزاروز این گونه ادعا کرده: «می‌دانیم در پس چنین حملاتی به مراکز نظامی کشور، اغلب دست اسراییل دیده می‌شده است؛ از جمله حمله به تاسیسات هسته‌ای نطنز یا ترور چند فرمانده ارشد نظامی.»

آتش‌سوی کارخانه تولید روغن در آذرشهر تبریز نیز، یکی دیگر از اتفاق‌هایی است که دیشب رخ داده و میزان خسارت‌های مالی و علت این آتش‌سوزی هنوز مشخص نشده است.

برخی از کاربران توییتری از صدای مشکوک در کرج و همدان صحبت کرده‌اند که فعلا خبر رسمی از آن وجود ندارد و در حد حدس و گمان می‌باشد. البته کانال تلگرامیِ «خبر فوری» هم صدای انفجار در همدان (پایگاه نوژه) را تایید کرد. با این وجود مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان اعلام کرده جمعیت هلال احمر همدان به علت زلزله خوی، تجهیزاتی به آن منطقه ارسال کرده است.

مریم  محمدی
مریم محمدی
منبع: فارس
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار