برنامه پرسپولیس برای سود ۳۵۰میلیاردی سهام

عرضه سهام باشگاه پرسپولیس به مردم برای این باشگاه درآمدزا شده و قرار است مبلغ جالب‌توجهی دست سرخ‌پوشان پایتخت را بگیرد.

برنامه پرسپولیس برای سود ۳۵۰میلیاردی سهام

عرضه سهام باشگاه پرسپولیس به مردم برای این باشگاه درآمدزا شده و قرار است مبلغ جالب‌توجهی دست سرخ‌پوشان پایتخت را بگیرد. اما اخباری درمورد این پول شنیدیم که قابل‌تامل است و باشگاه سرخ پایتخت را حسابی به فکر فرو برده است. درظاهر باشگاهی که با مشکلات مالی زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند برای استفاده از این پول مشکلاتی دارد که باعث شده مدیریت کنونی نسبت به آن حساسیت نشان داده و به‌اصطلاح دست‌به‌عصا برای آن تصمیم بگیرد.

از باشگاه پرسپولیس خبر رسید رقم دقیق این پول که درظاهر به حساب باشگاه پرسپولیس آمده و البته هنوز اجازه دسترسی به آن داده نشده، ۳۵۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. این مبلغ بعد از فروش سهام اختصاصی این باشگاه در ۱۵ اسفند سال قبل که به‌مدت ۳۰ روز عرضه شد، حاصل شده و حالا در حساب این باشگاه پرطرفدار است. البته هنوز این پول آزاد نشده و باشگاه پرسپولیس اجازه دسترسی به آن را پیدا نکرده است.

اما نکته مهمی که وجود دارد، این است که این پول فقط یک‌بار در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار می‌گیرد و درحقیقت ۱۰درصد سهم دولت بوده که قرار شده برای حل مشکلات این باشگاه در اختیار سرخ‌پوشان قرار بگیرد. آن‌طور که مشخص شده دیگر چنین پولی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار نمی‌گیرد و سرخ‌های پایتخت برای همین یک‌بار به این پول دست خواهند یافت.

این‌طور به نظر می‌رسید که با رسیدن این پول بدهی‌های این باشگاه کامل پرداخت می‌شود تا این باشگاه بعد از سال‌ها بدهکاری خود را از زیر فشار این مشکلات خارج کند. اما چون این پول یک‌بار در اختیار باشگاه قرار می‌گیرد مسئولان این باشگاه را به این فکر انداخته که موضوع سرمایه‌گذاری را در دستورکار قرار دهند و به‌دنبال راهی باشند که از این راه باشگاه را به کسب درآمد بیشتر سوق دهند. هنوز باشگاه پلنی برای سرمایه‌گذاری ارائه نکرده و باید دید سرخ‌های پایتخت به چه راهکار اقتصادی درآمدزا فکر می‌کنند. به نظر می‌رسد این پول در ابتدای کار مشکلی از طلبکاران حل نمی‌کند و آنها باید به همان شیوه‌های قبلی خود به فکر دریافت طلب خود باشند. مگر اینکه پرسپولیس طرحی برای رفع کامل این مشکل ارائه دهد و در آن بخشی از این پول را لحاظ کند.

مریم  محمدی
مریم محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها