بمب استقلال امروز می‌ترکد؟

بمب استقلال امروز می‌ترکد؟

محمد محبی شب گذشته به تهران رسید و احتمالا امروز به طور رسمی به استقلال خواهد پیوست.

محمد محبی یکی از چهره‌های خبرساز در نقل و انتقالات فوتبال بوده است؛ این وینگر توانمند که در عضویت تیم سانتاکلارای پرتغال است، مورد توجه آبی پوشان تهرانی قرار گرفته و به نظر می‌رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، انتقال او به زودی انجام خواهد شد.

مدیران باشگاه استقلال با همتایان خود در باشگاه پرتغالی برای پرداخت مبلغ رضایتنامه به توافق رسیده‌اند و مراحل انعقاد قرارداد قرضی انتقال محبی به جمع آبی پوشان پایتخت به سرعت در حال انجام است. از این رو برخی جزییات قرارداد باقیمانده که به نظر می‌رسد تا ساعات آینده همه چیز نهایی شود و شاهد حضور ستاره جدید در استقلال باشیم.

در شرایطی که باشگاه استقلال به طور رسمی هیچ اطلاع رسانی درباره روند استخدام محبی انجام نداده اما این بازیکن بامداد امروز بدون سر و صدا به تهران سفر کرد. حضور محبی در تهران به منزله انجام توافقات اولیه میان او و استقلال و همچنین مدیران استقلال و سانتاکلارا است. محبی امروز با مدیران باشگاه استقلال صحبت خواهد کرد تا توافقات نهایی را انجام بدهد و قراردادش را به امضا برساند.

حضور محبی در استقلال موضوعی است که هواداران استقلال به شدت از آن استقبال می‌کنند و به همین خاطر آبی ها منتظر اعلام رسمی باشگاه درباره جذب محمد محبی است.

بر اساس روند مذاکرات میان مسئولان استقلال با باشگاه پرتغالی و توافقات صورت گرفته، به احتمال فراوان محبی امشب رسما استقلالی می شود و از روز یکشنبه در تمرینات استقلال نیز حاضر خواهد شد.

با توجه به اینکه محبی در تمرینات سانتاکلارا حضور داشته، مشکل جسمانی و بدنی خاصی ندارد و می تواند سریعا به تمرینات گروهی استقلال اضافه شود. با این تفاسیر احتمالا شاهد حضور محبی در بازی با سپاهان هم خواهیم بود. این بازیکن در سپاهان رشد کرد و راهی اروپا شد و حالا شاید شرایط برایش طوری رقم بخورد که اولین بازی فصل خود را در بازگشت به ایران مقابل طلایی پوشان اصفهانی برگزار کند.

مریم  محمدی
مریم محمدی
منبع: ورزش سه
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار