بهترین مرکز کاشت موی تهران کجاست ؟

کاشت مو جزو روش های زیبایی رایج در ایران و سایر کشورها است که در صورت انجام صحیح، نتایج فوق العاده ای به ارمغان خواهد آورد. اما برخی از افراد به دلیل مراجعه به مراکز نامعتبر و غیر حرفه ای کاشت مو، دچار نتایج ناامیدکننده و یا عوارض نادری شده اند و این موضوع دید […]

بهترین مرکز کاشت موی تهران کجاست ؟

کاشت موی طبیعی

کاشت مو جزو روش های زیبایی رایج در ایران و سایر کشورها است که در صورت انجام صحیح، نتایج فوق العاده ای به ارمغان خواهد آورد. اما برخی از افراد به دلیل مراجعه به مراکز نامعتبر و غیر حرفه ای کاشت مو، دچار نتایج ناامیدکننده و یا عوارض نادری شده اند و این موضوع دید آنها را نسبت به عمل کاشت مو منفی کرده است. از این رو لازم است که ابتدا درخصوص ویژگی های بهترین مراکز کاشت مو، اطلاعات لازم را کسب نمایید و سپس نسبت به کاشت مو اقدام کنید. ما در اینجا به مهم ترین ویژگی های بهترین مراکز کاشت مو اشاره می کنیم تا با خیالی آسوده این عمل زیبایی را تجربه نمایید.

کاشت مو چیست ؟

کاشت مو، روش جراحی است که با برداشت فولیکول ها از ناحیه اهداکننده یا بانک مو و پیوند آنها به ناحیه گیرنده همراه است. منظور از ناحیه اهداکننده، قسمت های پشت و کناره های سر است که تراکم موی خوبی دارند و موهای این نواحی نسبت به ریزش و تغییرات هورمونی مقاوم هستند. منظور از ناحیه گیرنده، ناحیه خالی از مو یا کم مو است که قرار است توسط فولیکول های جدید شاهد رشد مو در آن باشیم. نکته بسیار مهم در خصوص کاشت مو این است که افرادی که خواهان انجام این روش هستند، باید بانک موی مناسبی داشته باشند.

ویژگی های بهترین مرکز کاشت مو چیست؟

زمانی که در مورد بهترین مرکز کاشت مو صحبت می کنیم، اولین ویژگی که به ذهنمان می رسد، کیفیت مناسب مرکز کاشت مو است. اما کیفیت دارای فاکتورهای متفاوتی است که باید مورد بررسی قرار گیرند. در ادامه فاکتورهای کیفی یک مرکز کاشت موی مناسب را به تفصیل بررسی می کنیم.

داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت

مهمترین و اولین ویژگی یک مرکز درمانی، داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت است. این مجوز باید به شکلی در مرکز درمانی نصب شود که در معرض دید همه مراجعین باشد. در واقع همانطور که تمامی مراکز تجاری، جواز کسب و کار خود را در محل کسب خود نصب می کنند، تمامی کلینیک های درمانی نیز موظف به انجام این کار هستند. برخی کلینیک های معتبر، تصویر مجوز فعالیتشان را در وب سایت خود نیز منتشر می کنند.

مجوز فعالیت از سوی وزارت بهداشت، زمانی برای یک مرکز زیبایی صادر می شود که قوانین سفت و سخت وزارت بهداشت توسط آن کلینیک رعایت شود. برای مثال:

  • تمامی کادر پزشکی مراکز پوست و مو باید دارای مجوز و مدرک تخصصی پوست و مو باشند.
  • مرکز درمانی باید دارای استانداردهای تعیین شده از وزارت بهداشت باشد. این استانداردها شامل سیستم تهویه، سیستم ایمنی، اتاق جراحی و اتاق معاینه مجهز، سالن انتظار مناسب و … می باشد.
  • استریل بودن اتاق کاشت مو و تمیز بودن مواد و وسایل مورد استفاده نیز حائز اهمیت است. با توجه به شیوع کرونا، به نظر می رسد که رعایت حداکثری بهداشت از جمله ویژگی هایی است که باعث می شود مکانی تبدیل به بهترین کلینیک پیوند مو شود.

پزشکان و متخصصین ماهر

پزشکان ماهر و باتجربه، اصلی ترین فاکتور یک مرکز کاشت موی معتبر می باشند. پزشکان واجد شرایط لازم برای انجام کاشت مو، باید علاوه بر دانش و تخصص لازم، دارای تجربه و مهارت کافی در کاشت مو نیز باشند. استفاده از تجهیزات مدرن پزشکی به دلیل ویژگی های خاص این دستگاه ها نیاز به استفاده از پزشکان ماهر داشته تا با تجربه خود بتوانند اثربخش ترین نتایج را رقم بزنند.

قبل و بعد از کاشت مو

برخورداری از تجهیزات مدرن و بروز کاشت مو

کاشت مو مخصوصا به روش های جدید و امروزی، نیازمند دستگاه ها و تجهیزات خاص و مدرنی است که در کنار تخصص پزشک، کار کاشت مو را تسهیل می کنند. تجهیزات مدرن استفاده شده توسط بهترین مراکز کاشت مو، باید دارای اثربخشی و کیفیت بالایی باشند. کلینیک آذین از بهترین تجهیزات روز دنیا در زمینه کاشت مو برخوردار است تا امکان کاشت به روش های جدید را با بهترین نتایج ممکن و کمترین عوارض برای زیباجویان فراهم نماید.

تنوع خدمات

یکی دیگر از ویژگی های بهترین مرکز کاشت مو، تنوع در ارائه خدمات است. امروزه روش های کاشت مو، از تنوع بالایی برخوردارند. مثلا کاشت مو به روش SUT جزو جدیدترین متدهای کاشت مو در ایران است که نسبت به روش های قبلی مانند FUT از اثربخشی زیادی برخوردار است. در روش های جدید دیگر خبری از خون ریزی و بخیه و … نیست و بسیار کم تهاجمی هستند. ارائه روش های متنوع کاشت مو، منوط به دو ویژگی مهارت پزشکان و برخورداری از تجهیزات مدرن است. در کلینیک آذین، به دلیل برخورداری از بهترین پزشکان کشور در زمینه کاشت مو و همچنین مجهز بودن به دستگاه های روز دنیا، از بهترین روش های کاشت مو استفاده می شود.

احترام به خواست مراجعین

احترام به مراجعین و توجه به خواسته های آنها از مهم ترین ویژگی های بهترین مرکز کاشت مو است. ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی و توجه به خواسته های مراجعه کنندگان، این احترام را تحقق می بخشند.

برخورداری از کادر اداری حرفه ای

یک مرکز درمانی علاوه بر پزشک باید دارای مدیران، پرستاران، کارشناسان پوست و مو و کادر اداری مجرب باشد تا بتوانند بهترین خدمات را به مراجعین و بیماران ارائه دهند. کادر خدماتی و اداری در یک مرکز درمانی حکم زنجیره را دارند و اگر شخصی وظیفه خود را به خوبی انجام ندهد، تمام کلینیک دچار مشکل و بی نظمی می شود و مراجعه کنندگان در حالی که آرامش خود را از دست داده و سرشار از استرس هستند، وارد اتاق عمل می شوند.

رفتار پرسنل و پرستاران نیز همواره برای مراجعان اهمیت دارد و در جلب توجه آنها بسیار موثر است. همچنین وجود کارشناسان و مشاوران با تجربه نیز در انتقال اطلاعات درست و کافی در خصوص روش های کاشت مو و مراقبت ها و دستورالعمل های قبل و بعد از آن بسیار موثر است.

نمونه کاشت مو

خدمات بعد از کاشت مو

کاشت مو یک روش یک طرفه نیست و نیاز به کنترل و پیگیری طولانی مدت دارد. کلینیک های کاشت مو باید خدمات مراجعات مجدد در فواصل منظم را ارائه دهند تا همه بیماران به صورت خصوصی، بتوانند از خدمات مشاوره و پیگیری روند کاشت مو بهره مند شوند. بدین ترتیب، در صورت بروز هر گونه عارضه یا مشکلی بعد از کاشت مو، می توانید با خیال راحت از خدمات کلینیک کاشت موی خود استفاده نمایید.

روش های شناسایی بهترین مرکز کاشت مو

در هنگام پروسه یافتن مرکز کاشت مو، با انبوهی از تبلیغات مواجه می شوید و این موضع فرآیند انتخاب کلینیکی معتبر و باکیفیت را با مشکل مواجه می کند. اما چند راهکار عملی وجود دارد که می تواند شما را در یافتن مرکز کاشت موی معتبر یاری دهد.

روش های مطمئن برای یافتن مراکز کاشت موی معتبر عبارتند از:

  • بررسی سوابق کاری : شما می توانید برای آگاهی از کیفیت و توانایی پزشکان مربوطه، تصاویر منتشر شده از بیماران آنها را در وبسایت ها یا کاتالوگ آنها مشاهده کنید. همچنین می توانید از زمان تأسیس یک کلینیک مطلع شوید که خود نشانگر تجربه یک مرکز معتبر است.
  • پرس و جو از سایر مراجعین : افرادی که سابقه حضور در کلینیک مربوطه را دارند، به خوبی می توانند شما را در انتخاب بهترین مرکز کاشت مو کمک کنند. شما می توانید نتایج حاصل از کاشت مو را به طور مستقیم در این افراد حاضر در کلینیک مشاهده کنید و با خیال راحت اقدام به کاشت مو نمایید.
  • بررسی دیدگاه های مراجعان : با گسترش فناوری اطلاعات، امروزه می توانید با مراجعه به سایت ها و صفحات مجازی مراکز مختلف، از دیدگاه ها و نظرات کاربران آگاه شوید و با استفاده از این دیدگاه ها، بهترین انتخاب را انجام دهید.

یکی از نکات حائز اهمیت این است که اکثر مراکز غیرمعتبر کاشت مو، به دلیل عدم برخورداری از کادر پزشکی حرفه ای و تجهیزات مناسب، هزینه کمی را برای کاشت مو اخذ می کنند. اما از آنجایی که سلامتی نعمتی است که به راحتی بدست نمی آید، نباید به هیچ عنوان سلامتی خود را با کاشت موی غیرتخصصی حتی به قیمت هزینه های بسیار کمتر معاوضه کنید.

منبع‌ : کلینیک آذین

شروین  اشیدری
شروین اشیدری
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها