بورس سبز رنگ شد

بورس سبز رنگ شد

شاخص کل در نیمه اول بازار سومین روز معاملاتی پاییز، حدود ۸هزار و ۶۰۰واحد افزایش را ثبت کرده و کانال یک میلیون و ۳۳۴ هزار واحدی را پس گرفته و شاخص هم وزن نیز با بیش از ۲هزار و۹۰۰واحد افزایش همراه بوده است.

بورس که تابستانی سرد را پشت سر گذاشته، فعلاً با رنگ سبز آشتی کرده و سومین روز معاملاتی پاییز هم با صعود شاخص کل و هم وزن و برتری تقاضا در اکثریت نمادها پیگیری می شود. البته باید درنظر داشت که گرچه افزایش نسبی تقاضا در بازار مشهود است؛ ولی همچنان ریسک ها و فاکتورهای تاثیرگذار برروی بازار تغییر خاصی نکرده اند و ریشه سبزی این روزهای شاخص بی ارتباط با افت های پی در پی شاخص در شهریور ماه و اشباع فروشندگان نیست. بنابراین برای بیان این عبارت که شاخص درحال بازگشت و حرکت به سمت های بالاتر است؛ همچنان باید منتظر ماند.

تا اینجا شاخص کل ۸هزار و ۶۰۰واحد افزایش را ثبت کرده است و در کانال یک میلیون و ۳۳۴ هزار واحدی در حال پیش روی است.

شپنا،فولاد،نوری و خودرو بیشترین تاثیر را برروی شاخص داشته اند.

شاخص هم وزن نیز با بیش از ۲هزار و۹۰۰واحد افزایش همراه بوده است.

ارزش معاملات خرد هم به بیش از هزار میلیارد تومان رسده است و حقیقی ها ۱۹.۵ میلیارد تومان از بازار خارج کرده اند.

نوری با۱۵،پکرمان با ۹ و فن آواح با ۷ میلیارد تومان بیشترین ورود و خودرو با ۲۱،بپاس با ۶ و دی با ۳.۵ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را از آن خود کردند.

محصولات شیمیایی با ۱۹ بیشترین ورود پول حقیقی در میان صنایع را ثبت کردند و درسمت مقابل گروه خودرو و ساخت قطعات با ۱۵ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را به ثبت رساندند.

مریم  محمدی
مریم محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار
پیشنهاد سردبیر