تایید جعل امضای رییس فدراسیون

تایید جعل امضای رییس فدراسیون

رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک از جعل‌شدن امضایش در این فدراسیون خبر داد.

احمد محتشمی رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک با تأیید جعل شدن امضایش در فدراسیون ژیمناستیک اظهار داشت: چیزی که من دیدم، ظاهراً این‌گونه است. من خودم به فدراسیون رفتم و دیدم من برای برخی افراد حکم زده‌ام، در حالی که اصل ماجرا کذب محض است. حکم من این است که از ۲ شهریور ۸۵ رئیس فدراسیون شدم و قبل از آن نبودم که بخواهم برای کسی با امضایم حکم بزنم.

وی ادامه داد: شواهد و قرائن و چیزهایی که من دیدم، خیلی گسترده‌تر از این مباحث است، امیدوارم وزارت ورزش به‌طور جدی پیگیری کند، خودم هم پیگیری می‌کنم.

محتشمی در پاسخ به این سؤال که آیا خودش هم شکایت می‌کند یا نه، گفت: بله، برخی این مسئله را به من گفته‌اند، ولی گذاشته‌ام که وزارت ورزش و بازرسی کارها را انجام بدهد، من هم به‌عنوان شاهد این موضوع و به‌عنوان کسی که امضایش جعل شده است، حتماً پیگیر خواهم بود.

رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک با ابراز تأسف از این اتفاق گفت: ان‌شاءالله که درست نباشد، ولی براساس شواهد و قرائن و چیزی که ما دیدیم و مدارکی که وجود داشت، این مسئله صحت داشته است.

وی عنوان کرد: برای خودشان حکم زده‌اند که رئیس کمیته پزشکی هستند، ولی ما که قرارداد نبسته بودیم. رئیس کمیته پزشکی ما در آن زمان دکتر اردیبهشت بوده است و می‌توانید از او سؤال کنید، چون در تمام دوره حضور من او حضور داشت.

محتشمی با بیان اینکه برای سمت‌ها فقط حکم زده است، تصریح کرد: کدام فدراسیون قرارداد بسته است که من دومی‌اش باشم؟ برای یک نفر از طرف من حکم زده و قرارداد بسته‌اند که او مربی تیم ملی در یکی از شاخه‌ها بوده است، ان‌شاءالله که درست نباشد، ولی این مسئله کذب محض است، چون در آن زمان هادی قاسم‌پور مربی تیم ملی بود و سرمربی هم یکی از قهرمانان دنیا از کشور فرانسه بود و دو، سه ماه یک‌بار به ایران می‌آمد و وضعیت ورزشکاران را زیر نظر می‌گرفت و به مربی دستوراتی را می‌داد که ورزشکاران مثلاً تا ماه بعد به مرحله خاصی برسند و سپس از ایران می‌رفت.

وی در پایان گفت: حکم زده شده، نه اینکه قرارداد بسته شده باشد که برای مثال هر ماه فلان تومان بگیرد، این خلاف رویه قانونی است و درست نیست.

مریم  محمدی
مریم محمدی
منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها