ترکیب احتمالی استقلال برابر شهرخودرو

ترکیب احتمالی استقلال برابر شهرخودرو

احتمال می‌رود که استقلال امروز با ترکیبی هجومی‌تر نسبت به بازی‌های قبل به مصاف شهر خودرو برود.

توقف هفته گذشته برابر سپاهان باعث شد تا فاصله امتیازی استقلال با پرسپولیس به عدد چهار کاهش یابد. شاگردان گل محمدی امروز دو ساعت زودتر از آبی‌پوشان به میدان می‌روند و در صورت پیروزی مقابل ذوب‌آهن، این فاصله را به یک امتیاز کاهش خواهند داد و آنگاه استقلال محکوم به کسب سه امتیاز برابر شهر خودرو خواهد بود.

شاید همین مسئله و پیش‌فرض ذهنی کادر فنی استقلال باعث شود تا آنها در دیدار امروز برابر شهر خودرو تیمشان را با ترکیب هجومی‌تری به میدان بفرستند.

* رضایی و فرصتی برای درخشش دوباره

محرومیت سیدحسین حسینی این فرصت را در اختیار علیرضا رضایی قرار داده تا او بتواند جای خالی سنگربان باتجربه آبی‌ها را پر کند. رضایی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، سه مرتبه درون دروازه استقلال قرار گرفته و دو بار موفق به ثبت کلین شیت شده است. او امیدوار است رکورد بسته نگه‌داشتن دروازه تیمش را به عدد ۴ برساند.

* بازگشت سیلوا به ترکیب خط دفاعی

رافائل سیلوا که به دلیل اخراج در بازی پیکان، دیدار مقابل سپاهان را ازدست‌داده بود، می‌تواند استقلال را مقابل شهر خودرو همراهی کند. در کنار این بازیکن، محمد دانشگری بازی خواهد کرد که یک گل مهم را وارد دروازه سپاهان کرد. عارف غلامی دیگر بازیکن حاضر در ترکیب خط دفاعی آبی‌پوشان است.

* روزبه به خط دفاعی برمی‌گردد؟

روزبه چشمی در دیدارهای گذشته تیمش به‌ناچار در پست غیرتخصصی مدافع بازی کرده و با بازگشت سیلوا، حالا او این امکان را دارد که در خط میانی بازی کند. مهدی مهدی‌پور نیز در کنار او و در مرکز میدان بازی خواهند کرد تا کمربند خط میانی استقلال را محکم‌تر کنند.

* وریا یا صالح، مسئله این است

عملکرد صالح حردانی دربازی‌های قبل نتوانسته است رضایت کامل کادر فنی را به‌دست بیاورد و ممکن است در سمت راست استقلال تغییراتی به‌وجود بیاید و وریا غفوری از ابتدا جای او را در ترکیب بگیرد. در سمت چپ نیز جعفر سلمانی همچنان گزینه مورد اعتماد مجیدی است. با اینکه سلمانی نیز مقابل سپاهان در نیمه اول کم‌فروغ بود، اما شانس بازی او بیشتر از جلالی است.

* بالاخره حسین‌زاده نیمکت‌نشین می‌شود؟

هواداران استقلال دربازی‌های گذشته انتقادات زیادی نسبت به سبک بازی امیرحسین حسین‌زاده داشتند و او امروز را روی نیمکت می‌نشیند. کوین یامگا تنها وینگر تهاجمی استقلال در این بازی خواهد بود.

* آرمان و تجربه گلزنی به شهر خودرو

آرمان رمضانی در دیدارهای قبلی که برای استقلال از ابتدا به میدان آمده بود، خوب و مؤثر ظاهر شده بود. او در دو دیدار قبلی نیز توانسته است دروازه شهر خودرو را باز کند و تجربه خوبی از دیدار با این تیم دارد. کادر فنی استقلال می‌تواند در بازی امروز و به‌مانند دیدار رفت، از رمضانی و رودی ژستد در خط حمله استفاده کند. جایی که هر دوی این بازیکنان موفق شدند دروازه رقیب را در مشهد باز کنند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر شهر خودرو:

علیرضا رضایی - رافائل سیلوا - عارف غلامی - محمد دانشگر - روزبه چشمی - مهدی مهدی‌پور - وریا غفوری - جعفر سلمانی - کوین یامگا - آرمان رمضانی - رودی ژستد

مریم  محمدی
مریم محمدی
منبع: ورزش سه
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار