تکذیب ادعای تراکتوری‌ها درباره پرسپولیس

تکذیب ادعای تراکتوری‌ها درباره پرسپولیس

فریدون اصفهانیان مدعی شده است که هیچ کسی به اعضای تیم پرسپولیس برای بازگشت به زمین مسابقه چیزی نگفته است.

سنگ‌اندازی هواداران تراکتور در دیدار پنج‌شنبه شب این تیم برابر پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام سبب شد تا با تصمیم داور این دیدار، بازی نیمه‌تمام بماند و حتی با وجود حضور بازیکنان تراکتور در زمین پس از یکی، دو ساعت این بازی ادامه پیدا نکرد تا کمیته انضباطی در این خصوص رای بدهد.

اتفاقی که یکی از دلایل آن، ورود بیش از حد غیرقانونی هواداران تیم میزبان به ورزشگاه یادگار امام بود زیرا طی ابلاغیه‌ای که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به تیم‌ها داده‌اند، میزبان اجازه استفاده از تنها ۳۰ درصد از ورزشگاه را برای حضور هوادارانش داشت اما جمعیت حضور هواداران در دیدار تراکتور و پرسپولیس به بیش از ۴۵ هزار نفر می‌رسید که این خلاف ابلاغیه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بود و تخلف باشگاه میزبان و همچنین ناظر بازی به حساب می‌آید.

همچنین کاظم محمودی، سرپرست تیم فوتبال تراکتور در خصوص ادامه پیدا کردن بازی، مدتی پس از نیمه‌تمام ماندن آن و خارج شدن بخشی از هواداران از ورزشگاه‌، در رسانه‌ها مدعی شده که ناظر بازی و داوران یک ساعت پس از اتمام بازی به تیم پرسپولیس که در رختکن ورزشگاه حضور داشته اطلاع داده‌اند که به زمین برگردند اما مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس این ادعا رد و مدعی شد که ۲ ساعت پس از نیمه‌تمام ماندن بازی به آن‌ها گفته شده تا به زمین مسابقه برگردند.

فریدون اصفهانیان، ناظر داوری این دیدار پس از پیگیری‌های متعدد خبرنگار ایسنا، در گفت‌وگو با ما در این خصوص توضیح داد: این اتفاقات در رختکن افتاد و ما بالا بودیم. وقتی که من می‌خواستم از جایگاه پایین بیایم، نگذاشتند و به من گفتند که سکوها شلوغ است و من مجبور شدم بین ۲۰ الی ۲۵ دقیقه بعد از نیمه تمام ماندن بازی به رختکن رفتم.

او در پاسخ به این سوال که آیا به بازیکنان پرسولیس گفته شده که به زمین برگردند و دوباره بازی را ادامه دهند، تصریح کرد: چه کسی چنین حرفی زده است؟ چنین چیزی امکان ندارد. کسی این حرف را نزده است. مثلا چه کسی باید این را گفته باشد؟ فکر نمی‌کنم کسی چنین چیزی را گفته باشد. شاید تیم میزبان به پرسپولیس درخواست داده باشد اما داوری باید در این خصوص تصمیم بگیرد که بازی ادامه پیدا کند یا خیر. من آن جا نبودم و ندیدم کسی چنین چیزی بگوید.

ناظر داوری این دیدار در خصوص نتیجه این بازی گفت: کمیته انضباطی باید بررسی کند و آن‌ها باید تصمیم بگیرند که چه کاری انجام دهند. من گزارش داوری را ارائه دادم و گزارش بازی را داور و نماینده فدراسیون باید ارائه می‌دادند.

وی در پایان گفت: من از این اتفاقات ناراحت شدم و انتظار چنین چیزی را نداشتم. فیلم‌های این بازی موجود است. سکوها ملتهب بودند و باید بررسی شود و در خصوص آن تصمیم بگیرند. استادیوم جو نامطلوبی داشت و اتفاقات ناخوشایندی رخ داد.

مریم  محمدی
مریم محمدی
منبع: ایسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار