تیم بعدی قائدی مشخص شد؟

تیم بعدی قائدی مشخص شد؟

در حالی که برخی در تلاشند مهدی قائدی را به استقلال برگردانند این بازیکن اما علاقه‌ای به بازی در ایران ندارد.

بعد از این که باشگاه شباب‌الاهلی مهدی قائدی را در لیست مازاد خود قرار داد و به جای وی بازیکن گرفت خیلی‌ها تصور کردند او به استقلال برمی‌گردد اما قائدی مایل است به فوتبالش در امارات ادامه دهد. از طرفی فرهاد مجیدی بعد از این که سرمربی الاتحادکلبا شد تمایل خود را برای جذب این مهاجم نشان داد.

این در حالی است که مبلغ قرارداد و اخذ رضایت‌نامه این بازیکن بالاست و استقلالی‌ها تمایل ندارند برای بازگرداندن او این همه هزینه کنند. مخصوصا این که تمایلی در او برای بازگشت به ایران نمی‌بینند. البته مجیدی هم تاکنون موفق به جذب این بازیکن نشده و به نظر می‌رسد مذاکرات دو باشگاه خوب پیش نرفت است. در چنین شرایطی صحبت از توافق باشگاه شباب‌الاهلی با باشگاه الوصل به گوش می‌رسد. اینطور شنیدیم که توافق نهایی حاصل شده و دو طرف بر سر این انتقال قرضی به توافق رسیدند. این در حالی است که قائدی هم از این قرارداد راضی است و می‌خواهد به الوصل برود و فوتبالش را در این تیم دنبال کند.

گفتنی است قائدی در اوج فوتبال خود راهی شباب‌الاهلی شد و در امارات نتوانست زندگی حرفه‌ای داشته باشد و به همین دلیل از شرایط آرمانی دور شد. وی ابتدا حضور در ترکیب اصلی را از دست داد و در ادامه از لیست ۱۸ نفره بیرون رفت تا نتواند حتی در لیگ قهرمانان آسیا به تیمش کمک کند. ناکامی‌های قائدی تا جایی پیش رفت که در لیست مازاد تیمش قرار گرفت و حالا شنیده می‌شود او به باشگاه الوصل خواهد رفت.

مریم  محمدی
مریم محمدی
منبع: میدان
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار