تیم لیگ برتری به دنبال کی‌روش!

تیم لیگ برتری به دنبال کی‌روش!

این روزها باشگاه پرسپولیس یکه تاز بازار نقل و انتقالات است و خیلی ها از این باشگاه به عنوان برنده اصلی نقل و انتقالات تابستانی یاد می کنند و همین مسئله باعث شده هواداران استقلال و سپاهان که هر دو سرمربی شان را از دست داده اند و هنوز سرمربی جدید انتخاب و معرفی نشده، نگران آینده تیم شان باشند.

این روزها باشگاه پرسپولیس یکه تاز بازار نقل و انتقالات است و خیلی ها از این باشگاه به عنوان برنده اصلی نقل و انتقالات تابستانی یاد می کنند و همین مسئله باعث شده هواداران استقلال و سپاهان که هر دو سرمربی شان را از دست داده اند و هنوز سرمربی جدید انتخاب و معرفی نشده، نگران آینده تیم شان باشند و به انتقاد از مدیریت این دو باشگاه بپردازند. در چند روز اخیر اخبار و شایعات زیادی درباره مذاکره مسئولان باشگاه استقلال با گزینه های داخلی و خارجی برای انتخاب جانشین فرهاد مجیدی مطرح شده و دو روز پیش هم هیئت مدیره باشگاه تشکیل جلسه داد تا درباره آخرین وضعیت گزینه ها و نقل و انتقالات بحث و تبادل نظر کنند. گفته شد در این جلسه جمع بندی اعضای هیئت مدیره تمرکز روی هر دو گزینه داخلی و خارجی بوده و در نهایت اعلام شد تا دوشنبه هفته جاری سرمربی جدید انتخاب و معرفی خواهد شد. گزینه های استقلال از کمیت و تنوع زیادی برخوردار هستند و هر روز هم یک اسم تازه به گزینه های سرمربیگری این تیم اضافه می شود. با وجود منتفی شدن حضور جواد نکونام در تیم استقلال، همچنان برخی اعتقاد دارند سردار آجورلو در تلاش است نکونام و مسئولان فولاد را برای حضور کاپیتان سابق تیم ملی در استقلال مجاب کند. مذاکره با رضا عنایتی و مطرح شدن نام رحمتی و قلعه نویی و حتی ساکت الهامی و در ادامه ساغلام سرمربی ترکیه ای تراکتور برای جانشینی فرهاد مجیدی هم سرگیجه هواداران استقلال و نگرانی آن ها را تشدید کرده است.

باشگاه سپاهان هم مثل استقلال دغدغه انتخاب سرمربی دارد و تا زمانی که تکلیف کادرفنی اش مشخص نشود وارد بازار نقل و انتقالات نخواهد شد. پس از کناره‌گیری محرم نویدکیا از سپاهان، اخباری در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم مطرح شد و گزینه‌های مختلف داخلی و خارجی در گوشه و کنار معرفی شدند.این در حالی است که توجه ویژه مدیران سپاهان معطوف به گزینه خارجی است و به همین دلیل فعلا باید مربیان خارجی را از نیمکت تیم اصفهانی دور دانست.در این میان گفته می‌شود فلیکس ماگات سرمربی اسبق بایرن مونیخ و شالکه در رادار سپاهان قرار گرفته و ظاهرا باب مذاکرات نیز باز شده است. اما در اصفهان شایعه دیگری هم مطرح شده است که از تمایل برخی از مسئولان باشگاه و کارخانه به استخدام کارلوس کی روش خبر می دهد. برخی از مسئولان باشگاه و هواداران متعصب سپاهان که از نتایج نامطلوب تیم شان در چند سال اخیر و ناکامی های سریالی ناراحت و شاکی هستند برای برون رفت از این بحران جذب یک مربی صاحب سبک را چاره کار می دانند. اگر فوتبال دوستان خاطرشان باشد در اواسط فصل گذشته بحث حضور برانکو سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس در تیم سپاهان مطرح شد که البته با پاسخ منفی برانکو که سرمربی عمان است منتفی شد. با این حال دوباره نام مربی خارجی برای سپاهان مطرح شده و فقط هم ماگات نیست و بر اساس شنیده ها سپاهانی ها خواهان همکاری با کی روش سرمربی سابق تیم ملی ایران شده اند. کی روش که پس از پایان همکاری با ایران راهی کلمبیا و سپس مصر شد، در پی ناکامی مصری ها در کسب عنوان قهرمانی جام ملت های آفریقا و صعود نکردن به جام جهانی قطر به همکاری اش با مصر پایان داد و اکنون تیم ندارد. از این رو برخی از مسئولان و هواداران سپاهان برای بازگشت تیم شان به اوج خواهان جذب کی روش هستند.

مریم  محمدی
مریم محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها