خدمات ارائه شده در شرکت حسابرسی ایلیا حساب

خدمات ارائه شده در شرکت حسابرسی ایلیا حساب

همانطور که می دانید، امروزه تعداد بالایی از شرکت حسابرسی در تهران شروع به فعالیت نموده اند که هر کدام از آن ها می توانند خدمات مشخصی را به مخاطبان خود ارائه کنند. در این قسمت از مقاله قصد داریم تا برخی از خدمات شرکت های حسابرسی را به طور کامل و جامع برای تان شرح دهیم، […]

همانطور که می دانید، امروزه تعداد بالایی از شرکت حسابرسی در تهران شروع به فعالیت نموده اند که هر کدام از آن ها می توانند خدمات مشخصی را به مخاطبان خود ارائه کنند.

در این قسمت از مقاله قصد داریم تا برخی از خدمات شرکت های حسابرسی را به طور کامل و جامع برای تان شرح دهیم، لذا خواهشمندیم تا انتها با ما همراه بمانید و مطالب ذکر شده را مورد بررسی و مطالعه تان قرار دهید.

خدمات ارائه شده در شرکت حسابرسی

یکی از موضوعاتی که می بایست به آن توجه داشته باشید، خدمات متنوع شرکت های حسابرسی است. برخی از این خدمات عبارت اند از:

  • حسابرسی صورت های مالی

اولین و مهم ترین خدمات ارائه شده در شرکت های حسابرسی، حسابرسی صورت های مالی می باشد.

بسیاری از افراد ممکن است با خود گمان کنند حسابرسی صورت های مالی را بدون دانش های مربوطه می توان انجام داد، اما باید بگوییم که این فرضیه کاملا نادرست تلقی می شود. حسابرسی صورت های مالی تنها می بایست توسط افراد متبهر و حسابرس ها صورت گیرد.

  • حسابرسی داخلی

از دیگر وظایف حسابرس ها، می توان به حسابرسی داخلی اشاره نمود. در این خدمت، حسابرس ها می بایست ایده و راهکار های کاربردی را به مدیران شرکت ها ارائه دهند و به عبارت دیگر براق پیشرفت سازمان مد نظر، تلاش کنند.

حسابرس های داخلی اغلب امور مالی شرکت ها را مورد بررسی شان قرار می دهند و برای بهبود آن روش هایی را ارائه دهد.

  • حسابرسی مالیاتی

همانطور که می دانید، شرکت ها باید در تشکیل اسناد و مدارک مالی خود به رعایت قوانین مربوطه بپردازند تا مشکلات متعددی برای آن ها پیش نیاید.

حال باید بدانید که شرکت ها می بایست بر اساس در آمد شان به پرداخت عوارض بپردازند که شیوه و روش پرداخت عوارض ها توسط حسابرس های مالیاتی انجام می گردد.

  • حسابرسی عملیاتی

یکی از بخش های مربوطه به بهترین شرکت حسابرسی ، حسابرسی عملیاتی می باشد. در این نوع از حسابرسی به کنترل مدیریتی پرداخته می شود تا در صورت مشکلاتی از طرف مدیریت شرکت ها، سریعا بتوان به برطرف کردن آن ها پرداخت.

مدیران مجموعه و سازمان های گوناگون با بهره مندی از حسابرسی مالیاتی، روند آسان تری را در توسعه شرکت شان در پیش خواهند داشت.

ویژگی های بهترین شرکت حسابرسی

اگر می خواهید یک شرکت حسابرسی مناسب را برای خود برگزینید،‌ می بایست در ابتدا از تمام ویژگی های آن اگاه باشید که برخی از آن ها عبارت اند از:

  • سابقه کاری درخشان

از مهم ترین ویژگی های بهترین شرکت حسابرسی مالیاتی می توان به سابقه کاری درخشان آن اشاره نمود.

بسیاری از افراد گمان می کنند شرکت هایی که سالیان متوالی به انجام فعالیت پرداخته اند،‌ می توانند بهترین گزینه برای انتخاب باشد. اما این امری نادرست تلقی می شود، زیرا بسیاری شرکت ها با سابقه کاری بالا نتوانسته اند آنچنان که باید رضایت مشتریان شان را به دست آورند.

لذا به شما پیشنهاد می دهیم برای انتخاب یک شرکت حسابرسی، در ابتدا به نحوه فعالیت آن در طی سابقه کاری اش توجه فرمایید.

اگر بخواهیم به عبارت دیگر این موضوع را برای تان شرح دهیم، لازم است بگوییم در سابقه کاری شرکت ها به دنبال کیفیت آن باشید نه کمیت.

  • نیرو های فعال و ماهر

از دیگر موضوعاتی که می بایست به آن توجه داشته باشید، نیرو های فعال و ماهر در شرکت های حسابرسی است.

همان گونه که می دانید، شرکت های حسابرسی از تعداد بسیار بالایی از حسابرس ها تشکیل شده است. به همین منظور توصیه می شود تا به متبهر بودن نیرو های یک شرکت نیز توجه فرمایید.

  • استفاده از فناوری های مدرن

شرکت های حسابرسی برای آن که بتوانند خدمات مناسبی را به مشتریان خود ارائه دهند،‌ می بایست از فناوری های مدرن و تکنولوژی روز دنیا بهره مند گردند.

  • روابط عمومی بالا

پرسنل شرکت های حسابرسی، می بایست روابط عمومی بالایی داشته باشند تا بتوانند نیاز مشتری را در کم ترین زمان ممکن رفع سازند و به توسعه کسب و کار ها کمک شایانی نمایند.

  • ارائه قیمت های مناسب

یکی از مهم ترین ویژگی های یک شرکت حسابرسی مناسب، ارائه قیمت مناسب به مشتری ها است. اغلب سازمان ها برای آنکه یک شرکت را برای حسابرسی برگزینند، به قیمت نهایی حسابرس ها نیز توجه می کنند.

به همین خاطر می توان گفت یک شرکت حسابرسی مناسب برای اینکه بتواند رضایت مشتری خود را جلب کند، قطعا با توجه به کیفیت کار خود قیمت مقرون به صرفه ای را در نظر می‌ گیرد.

البته باید توجه داشت هر مقدار کیفیت خدمات ارائه شده افزون گردد، سازمان ها متحمل به قیمت بیش تری خواهند شد.

  • متعهد بودن حسابرس ها

همان گونه که می دانید، خدمات حسابرسی به صورت پروژه ای صورت می گیرد. به همین منظور می توان گفت متعهد بودن حسابرس ها می تواند از دیگر ویژگی های یک شرکت حسابرسی خوب تلقی شود.

  • انجام کار تیمی

آخرین ویژگی که در این قسمت از مقاله می خواهیم برای تان شرح دهیم، انجام کار تیمی کارکنان یک شرکت است‌.

اگر می خواهید کیفیت بهتری را شاهد باشید، به شما پیشنهاد می دهیم شرکت هایی را انتخاب کنید که کارکنان آن بتوانند به صورت گروهی و تیمی به انجام یک‌ پروژه بپردازند.

سخن پایانی

در این قسمت از مقاله سعی نمودیم تا شما را به طور کامل و جامع با شرکت حسابرسی ایده آل و خدمات آن اشاره کنیم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق بتوانید یک شرکت مناسب را برای سازمان خود انتخاب کرده و از خدمات منحصر به فرد آن بهره مند گردید.

https://iliyahesab.com/%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%B3%DB%8C

شروین  اشیدری
شروین اشیدری
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها