خرید جدید استقلال پشیمان شده بود!

خرید جدید استقلال پشیمان شده بود!

مهاجم جدید تیم استقلال کم مانده بود زیر توافق با مسئولان این باشگاه بزند.

سجاد شهباززاده تنها خرید تیم استقلال در بازار نقل‌وانتقالات است. باشگاه استقلال به دلیل عدم جذب بازیکنان مورد نظر و همچنین عدم تمدید قرارداد با بازیکنان در بدترین شرایط کاری خود قرار دارند. امروز هم محمد دانشگر مدافع استقلال راهی سپاهان شد تا شرایط برای مسئولان استقلال به بدترین شکل پیش برود.

در این زمینه، بد نیست بدانید شهباززاده کم مانده بود زیر توافقاتش با استقلال بزند. ظاهرا فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال در یکی از مصاحبه‌هاش اشاره کرد که همه بازیکنان حتی خریدهای جدید نیز باید بر اساس نظر ریکاردو ساپینتو تأیید شوند. این اظهارنظر از معاون استقلال کافی بود تا شهباززاده با باشگاه استقلال تماس بگیرد و بگوید به خاطر استقلال به پیشنهادهای خوب دیگر از جمله پرسپولیس پاسخ منفی داده است و اگر قرار باشد منتظر تایید بماند زیر تعهداتش می‌زند.

در همین راستا، مدیران استقلال با صحبت کردن شهباززاده را قانع کردند که اشتباهی در صحبت‌ها رخ داده و هر چه زودتر قراردادش را امضا خواهند کرد. شب گذشته به همین دلیل بود که مدیران استقلال سراسیمه برای اینکه شهباززاده را از دست ندهند قراردادش را امضا کردند.

مریم  محمدی
مریم محمدی
منبع: میدان
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها