خودزنی بازیکن اسبق استقلال

خودزنی بازیکن اسبق استقلال

بازیکن اسبق استقلال گفت: سپاهان را شکست دادیم و سه امتیاز حساس به دست آوردیم ولی استقلال اصلاً زیبا بازی نمی‌کند.

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان با پیروزی شاگردان فرهاد مجیدی در استادیوم آزادی در حالی به پایان رسید که تنها یک گل بین دو تیم رد و بدل شد. سعید مراغه چیان در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان و نوع بازی دو تیم حرف زد.

برد استقلال مقابل سپاهان چقدر ارزشمند بود؟

به نظرم این برد فوق العاده ارزشمند بود. اگر سپاهان استقلال را شکست می‌داد فاصله‌اش با ما زیاد می‌شد و به احتمال زیاد می‌توانست قهرمان نیم فصل شود ولی با این برد استقلال تنها یک امتیاز با این تیم اختلاف پیدا کرد و هوادارانش خوشحال شدند و امیدواری‌هایش برای موفقیت بیشتر شد.

مصاف دو تیم را چطور دیدید؟

به نظرم کلا استقلال خوب بازی نمی‌کند. شاید عده ای می‌گویند باز هم مراغه چیان شروع کرد ولی من معتقدم که نه تنها استقلال بلکه هیچ تیمی‌در این فصل زیبا بازی نمی‌کند.

بر چه اساسی این صحبت را می‌کنید؟

شما وقتی منچسترسیتی را در لیگ برتر انگلیس می‌بینید این تیم در ۳۸ هفته لااقل ۳۲ بازی زیبا را به نمایش می‌گذارد و یا مسی از ۳۸ هفته ۳۲ بازی زیبا انجام می‌دهد و شاید در پنج یا شش مسابقه به دلایل مختلف فوتبال همیشگی اش را ارائه نمی‌کند. به این قبیل بازیکنان و تیم‌ها می‌گویند خیلی خوب هستند ولی آنهایی که نصف مسابقات را خوب هستند به آنها متوسط می‌گویند. ولی شما ببینید وقتی استقلال در ۱۰ هفته ۸ بازی را خراب کرده و خوب نبوده چطور می‌توان به آن گفت زیبا بازی می‌کند. من در این فصل غیر از دو، سه تیم، فوتبال زیبایی از بقیه تیم‌ها ندیده ام.

شاید تمرکز استقلال روی دفاع باعث این موضوع شده است؟

البته که استقلال این فصل به لحاظ دفاعی وضعیت بهتری دارد و آن به خاطر نزدیک شدن فاصله خط هافبک و دفاع است. یعنی وقتی هافبک جلو می‌رود دفاع با هافبک‌ها فاصله اش را کم می‌کند. به همین خاطر به محض بازگشت تیم، فاصله‌ای بین هافبک و دفاع وجود ندارد. اما ما چرا باید فقط بازی استقلال در آبادان را بگویم که دلچسب بود؟ چون با این که نتیجه مساوی شد ولی همه آن را پسندیدند. حالا که استقلال سپاهان را شکست داده دلیل نمی‌شود بگوییم بازی خوب بود.

به نظرتان در این دیدار استقلال موفق تر بود یا سپاهان؟

ما در نیمه اول بازی زیبایی از هیچ یک از دو تیم ندیدیم. در نیمه دوم استقلال معدود شانس‌هایی داشت که یکی از آنها ضربه مطهری بود. ولی سپاهان تلاش بیشتری می‌کرد تا گل بزند. امیدوارم نتایج خوب استقلال تداوم داشته باشد تا در نهایت پس از سالها اتفاقات خوب برای این تیم رقم بخورد.

مریم  محمدی
مریم محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها