دانشجویان دانشگاه‌های تهران به یاد مهسا امینی تجمع کردند

دانشجویان دانشگاه‌های تهران به یاد مهسا امینی تجمع کردند

ظهر امروز تعدادی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران در پی درگذشت مهسا امینی، اقدام به برگزاری تجمعاتی کردند.

در پی درگذشت مهسا امینی که اخیرا دچار ایست قلبی شد، ظهر امروز (دوشنبه ۲۸شهریور) تعدادی از دانشجویان در دانشگاه‌های تهران و برخی دیگر از دانشگاه‌های کشور اقدام به برگزاری تجمع کردند.

تجمع دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه هنر تهران با حضور حدود ۱۰۰ نفر از دانشجویان برگزار شد. تجمع‌کنندگان در این دانشگاه‌ها با سردادن شعارهایی خواستار بررسی دقیق ماجرای فوت مهسا امینی شدند. برخی دانشجویان نیز با سردادن شعارهایی خواستار تعطیلی فعالیت گشت ارشاد شدند. در دانشگاه هنر تهران تعدادی از دانشجویان به یاد مهسا امینی شمع روشن کردند.

در دانشگاه شهید بهشتی نیز حدود سیصد نفر از دانشجویان تجمع کرده بودند. تجمع کنندگان در دانشگاه شهیدبهشتی نیز با سردادن شعارهایی خواستار رسیدگی جدی به پرونده فوت مهسا امینی شدند.

تعدادی از دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس نیز ظهر امروز در محوطه این دانشگاه اقدام به برگزاری تجمع کردند. تجمع دانشجویان در این دانشگاه نیز حدود نیم ساعت طول کشید.

برخی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر نیز ظهر امروز در محوطه این دانشگاه تجمع کردند. تعداد دانشجویان تجمع کننده در دانشگاه امیرکبیر حدود ۵۰۰ نفر می‌شد که خواستار بررسی دقیق پرونده فوت مهسا امینی بودند.

روز گذشته نیز حدود ۴۰ نفر از دانشجویان دانشگاه تهران در محوطه این دانشگاه تجمع کردند. دانشجویان در برخی از دانشگاه‌های دیگر کشور نیز تجمعاتی را به یاد مهسا امینی برگزار کردند.

سپیده  قاضی نژاد
سپیده قاضی نژاد
منبع: فارس
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها