دبیر: استعفا نمی دهم

دبیر: استعفا نمی دهم

رئیس فدراسیون کشتی بیان کرد: کشتی مملکت ۱۰ مدال جهانی گرفته و بعد یک سری می‌گویند باختیم. سال ۱۹۹۹ فقط سه مدال گرفتیم.

علیرضا دبیر تاکید کرد: تا قیامت هر شاگردی نتیجه گرفت برای شما، من ادعایی ندارم اما بگویید این دو سه سال حال کشتی خوب است یا نه. من حمال کشتی‌ام، بدم نمی‌آید اینکه به من بگویند حمال کشتی، من خوشم می‌آید عشق می‌کنم. حمالی هم برای من، جهان پهلوانی برای شما. به یاری گفتم سازمان لیگ زمانی موفق است که مستقل بوده و درآمدزا باشد. دنبال استعفای من نباشید استعفا برای آدم‌های ضعیف است، من استعفا نمی‌دهم شاید مجمع من را بردارد و یا سری بعد ثبت نام نکنم.

وی بیان کرد: کشتی مملکت ۱۰ مدال جهانی گرفته و بعد یک سری می‌گویند باختیم. سال ۱۹۹۹ فقط سه مدال گرفتیم.

رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: پارسال از انتخابی تیم ملی از چهار کشتی درآمدزایی کردیم نه از بلیت فروشی، یک زمانی به یک بانکی همه اسپانسری را داده بودند، این پول سر سفره بچه‌های مردم می‌آید. جز تیم‌های نظامی کسی ورودی را پرداخت نکند حذفش می‌کنیم.

دبیر بیام کرد: به طور مثال پاس باید ورودی بدهد چون فقط یک تیم نظامی پول نمی‌دهد، نه اینکه محتاج آن پول باشیم بلکه شان کشتی باید حفظ شود. از فدراسیون قبلی سر تبلیغات لیگ ۵۰ میلیون ندادند، شده یک و نیم میلیارد که من باید از پول بچه‌های مردم آن را بدهم، زیاد حرف بزنند همه اینها را می‌گویم. لیگ برای ما خیلی مهم است.

وی با اشاره به هیئت استان‌ها هم گفت: هیئت‌ها هر کدام مانع رفتن کشتی گیر به تیم استان دیگر شوند برخورد می‌کنم. اخطار می‌دهم به کشتی گیران که اگر امضا کردند پایش بایستند وگرنه محرومش می‌کنم. قرارداد محکم ببیندید، بعد پولشان را بدهید.

دبیر گفت: لیگ را رفت و برگشتی نکنید، هنوز ظرفیتش نیست. یا رفت و برگشت یک جا باشد و قرعه کشی کنید. یا مرحله رفت یک دور باشد و برگشت هم یک دور، فینال هم که تهران است.

میلاد  محمدی
میلاد محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار