درخواست ایران از عراق برای بازی دوستانه!

تیم ملی امید با منتفی کردن اردوی تدارکاتی اش در دوحه احتمالا پیش از سفر به تاشکند در تهران بازی دوستانه برگزار خواهد کرد.

درخواست ایران از عراق برای بازی دوستانه!

ابتدا تیم ملی امید قصد داشت پیش از حضور در ازبکستان محل برگزاری مسابقات نهایی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در دوحه اردوی تدارکاتی برپا کند اما همگروهی با تیم ملی امید قطر موجب شد مهدی مهدوی کیا دستور به لغو این اردو دهد. به همین بهانه فدراسیون فوتبال ایران در نامه ای به چند کشور خواهان برگزاری بازی های دوستانه با آنها پیش از سفر تیم امید به تاشکند شده است.

یکی از تیم هایی که فدراسیون فوتبال ایران به آنها نامه زده و خواستار سفر به تهران شده تیم ملی امید عراق است. تیم ملی امید ایران قرار است از اول خرداد ماه دور جدید تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی آغاز کند. برنامه سفر ملی پوشان امید به تاشکند ۸ خرداد برنامه ریزی شده است و در این صورت بازی دوستانه با عراقی ها بعد از شروع تمرینات و پیش از اعزام به تاشکند برگزار می شود. این مسابقات با حضور ۱۶ تیم و تنها به بهانه ی قهرمانی آسیا برگزار می شود. برنامه بازی های تیم امید در مرحله گروهی از این قرار است.؛ با این توضیح که بازی ها در ۴ گروه ۴ تیمی برگزار می شود و در پایان مرحله گروهی از هر گروه دو تیم راهی مرحله یک هشتم نهایی می شوند.

چهارشنبه ۱۱ خرداد

۱۶:۳۰ایران - قطر (ورزشگاه بنیادکار تاشکند)

۱۸:۳۰ ازبکستان - ترکمنستان (ورزشگاه مرکزی پاختاکور تاشکند)

شنبه ۱۴ خرداد

۱۶:۳۰ ترکمنستان - ایران (ورزشگاه بنیادکار تاشکند)

۱۸:۳۰ قطر - ازبکستان (ورزشگاه مرکزی پاختاکور تاشکند)

سه‌شنبه ۱۷ خرداد

۲۰:۳۰ قطر - ترکمنستان (ورزشگاه بنیادکار تاشکند)

۲۰:۳۰ ایران - ازبکستان (ورزشگاه مرکزی قارشی)

دیدارهای سوم همه تیم ها در روز پایانی مرحله گروهی به صورت همزمان برگزار می شود.

مریم  محمدی
مریم محمدی
منبع: ورزش سه
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها