رقابت جالب گلرهای استقلالی بر سر یک رکورد

رقابت جالب گلرهای استقلالی بر سر یک رکورد

دروازه بان تیم استقلال تهران دو هفته سرنوشت ساز را در پیش رو دارد.

تیم استقلال تهران در بیست و یکمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها به لطف برتری مقابل فولاد خوزستان و شکست پرسپولیس برابر سپاهان، کسب عنوان قهرمانی را مسجل کرد.

آبی پوشان تهرانی که در مسیر کسب عنوان قهرمانی زودهنگام در گلزنی عملکرد مناسبی داشته‌اند، بیشتر موفقیت‌شان را در بخش دفاعی و همینطور دروازه تقسیم خواهند کرد.

تیم شکست ناپذیر لیگ برتر تا پایان هفته بیست و هشتم لیگ برتر تا به امروز تنها ۱۰ گل دریافت کرده است و در این میان سید حسین حسینی درون دروازه آبی‌ها موفق به ثبت ۱۶ کلین شیت شده است. دروازه بان تیم استقلال تهران دو هفته سرنوشت ساز را در پیش رو دارد.

نزدیک‌ترین تعقیب کننده حسینی در جدول بهترین دروازه‌بانان این فصل، حسین پورحمیدی، بازیکن اسبق استقلال و سنگربان فعلی تیم آلومینیوم اراک با ۱۴ کلین شیت است. آلومینیوم در دو هفته پایانی لیگ با پیکان و سپاهان مصاف می‌دهد.

حسینی در صورتیکه در دیدار برابر مس در رفسنجان موفق به ثبت کلین شیت شود این رقابت را از هم تیمی سابقش می‌برد و آن زمان می‌تواند با خیال راحت برای دیدار با نفت مسجد سلیمان و جشن قهرمانی ضمن افزایش رکورد کلین شیت تا عدد ۱۸ آماده شود.

مریم  محمدی
مریم محمدی
منبع: ایلنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها