زمان ثبت نام دانشجویان در آزمون های گروه علوم پزشکی

زمان ثبت نام دانشجویان در آزمون های گروه علوم پزشکی

مهلت ثبت نام دانشجویان در آزمون های پیش کارورزی پزشکی، علوم پایه (پزشکی، دندانپزشکی)، جامع داروسازی (۱۸۰ واحدی)، ارتقاء و ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی اعلام شد.

آزمون های پیش کارورزی پزشکی، علوم پایه (پزشکی، دندانپزشکی)، جامع داروسازی (۱۸۰ واحدی)، ارتقاء و ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

داوطلبان تحصیل کرده در خارج از کشور متقاضی این آزمون ها می توانند از ۱۰ بهمن تا ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

داوطلبانی که در مرکز خدمات آموزشی تشکیل پرونده داده اند (داوطلبان دقت کنند تمامی مدارک مربوطه در این مرکز باید کامل باشد و در صورت نقص پرونده، کارت ورود به جلسه برای این داوطلبان صادر نخواهد شد)، باید قبل از ثبت نام از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، با مراجعه به لینک آزمون های مربوطه (قسمت پرداخت هزینه) مبلغ ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال (۴۵۰ هزار تومان) به صورت اینترنتی پرداخت کنند.

این دسته از متقاضیان پس از پرداخت هزینه باید با در دست داشتن پرینت پرداخت هزینه، یک قطعه عکس و کارت ملی به دانشگاه های علوم پزشکی برگزارکننده آزمون های جامع مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

تمامی آزمون های پیش کارورزی پزشکی، علوم پایه (پزشکی، دندانپزشکی)، جامع داروسازی (۱۸۰ واحدی)، ارتقاء و ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۱ در یک نوبت راس ساعت ۹ صبح به صورت کاغذی برگزار می شود.

مریم  محمدی
مریم محمدی
منبع: مهر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار
پیشنهاد سردبیر