سفر به استانبول و خرید سیسمونی چقدر آب می‌خورد؟

سفر به استانبول و خرید سیسمونی چقدر آب می‌خورد؟

یک سفر معمولی با تورهای لحظه آخری به ترکیه چقدر هزینه دارد ؟ بررسی سایت های تورهای خارجی نشان می دهد سفر به استانبول و اقامت دریک هتل سه ستاره می تواند از ۵ میلیون ۸۰۰ هزار تومان تا ۶ میلیون و ۵۰۰ هزینه داشته باشد .

زمانی سفر به استانبول از سفر به شهرهای ایرانی ارزان تر بود ،اما چند سالی است که هزینه سفربه کشورهای همسایه از جمله استانبو ل از اقامت در هتل های لوکس مشهد یا کیش و اصفهان هم گران تمام می شود .

براساس قیمت های منتشر شده در سایت های تورهای لحظه آخری که ارزان ترین تورهای داخلی و خارجی را شامل می شوند ، تور استانبول برای ۳ شب درهتل سه ستاره از ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است .

اقامت در هتل ۴ ستاره از ۷ میلیون تومان تا ۸ میلیون تومان هزینه دارد که در تمامی این هتل ها صبحانه رایگان است . اما قیمت ها در هتل های ۵ ستاره اختلاف معناداری دارد ،قیمت ها از ۱۰ میلیون تومان آغاز می شود و به ۳۰ میلیون تومان هم می رسد.

برخی ازسایت های گردشگری امکان پرداخت هزینه ها به صورت قسطی را هم فراهم کرده اند و می تواند هزینه های سفر را طی ۱۰ ماه بدون سود پرداخت کرد .

اما اگر مسافر استانبول برای خرید سیسمونی کودک باشید، چقدربایدهزینه کنید ؟

1

5

قیمت هایی وسایل مورد نیازبراساس مارکت خریداری شده متفاوت می شود . می توان یک کالسکه ۳ میلیونی خرید یا کالسکه ای با مارک معروف را ۵۰ میلیون خرید بستگی به سلیقه خریدار دارد .

هرست لباس بچه از ۴۰۰ هزار تومان شروع می شود تا ۲ میلیون تومان . پستونک نوزاد هم از ۴۰ هزار تومان یافت می شود تا ۳۵ میلیون تومان . می توانیم شیشه شیر نوزاد را ۴۰ هزار تومان پیدا کنیم تا ۸ میلیون تومان. حوله بچه هم از ۲۰۰ هزار تومان هست تا یک میلیون تومان .

4

ست خواب کودک نیز را در حراجی ها می توانید ۲۰۰ هزار تومان بخرید اما ست هایی هم هستند که ۱۰ میلیون تومان قیمت دارند .

3

کالسکه بچه هم از حدود ۳ میلیون تومان پیدا می شود تا برندهایی مثل ماکسی کوز و کوئینی که بیش از ۷۰ میلیون تومان قیمت دارند . سفر به ترکیه شاید زمانی برای طبقه متوسط با پس اندازچند ماهه قابل دسترس بود اما با گرانی های چند ساله دیگرسفری ارزان و در دسترس محسوب نمی شود .

2

شروین  اشیدری
شروین اشیدری
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها