اختصاصی تیتر کوتاه:

شب تلخ برای ایران / خداحافظی یوزها با جام جهانی قطر

شب تلخ برای ایران / خداحافظی یوزها با جام جهانی قطر

انگلیس و آمریکا به عنوان نمایندگان گروه B به مرحله بالاتر صعود کردند.

دیدار حساس بین دو تیم ایران و آمریکا با نتیجه ۱ بر صفر به پایان رسید تا بدین ترتیب تیم ملی کشورمان در دور مقدماتی از رقابت های جام جهانی خداحافظی کند.

انگلیس دیگر همگروه ایران و آمریکا در یک دیدار همزمان ۳ بر ۰ از سد ولز گذشت. بدین ترتیب انگلیس و آمریکا به عنوان نمایندگان گروه B به مرحله بالاتر صعود کردند.

تیم ملی ایران در بازی نخست با نتیجه عجیب شش بر دو از انگلستان شکست خورد. در بازی دوم برابر ولز با نیتجه دو بر صفر پیروز شد تا همچنان شانس صعود به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را داشته باشد.

ایران پس از انگلیس چهار امتیازی با سه امتیاز در جایگاه دوم قرار داشت و می‌توانست با نتیجه مساوی یا برد به مرحله بعدی صعود کند اما در این مسیر ناکام ماند.

علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی طارمی، علی قلی‌زاده، مجید حسینی، سردار آزمون، احمد نوراللهی، رامین رضاییان و سعیدعزت‌اللهی ۱۱ نفر تیم ملی ایران بودند که با نظر کارلوس کی‌روش وارد زمین شدند.

در مقابل مت ترنر، سرجینیو دست، تایلر آدامز، آنتون رابینسون، یونس موسی، وستون مک‌کنی، کریستین پولیشیچ، تیم ریم، کامرون کارتر ویکرس، تیموتی وه‌آ و جاشوا سرجنت ترکیب اصلی تیم ملی آمریکا برای بازی پایانی این مرحله از جام مقابل ایران قرار گرفتند.

میلاد  محمدی
میلاد محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار