شرایط عجیب اجاره خودرو در کیش

اجاره خودرو در کیش یکی از چندین امکانات رفاهی است که برای مسافرین و توریست‌ها فراهم می‌شود. در این جزیره زیبا، اجاره خودرو مانند بسیاری از جزایر تفریحی دیگر شرایط خاصی دارد. از جمله‌ی این شرایط عجیب در کیش نحوه دریافت و اجاره، رزرو، عقد قرارداد، انتخاب انواع مدل‌های مختلف ماشین‌های روز دنیا و .. است.

شرایط عجیب اجاره خودرو در کیش

چرا باید در جزیره کیش خودرو اجاره کنیم؟

از آنجایی که کیش یک جزیره تفریحی است تردد در این مکان گردشگری با محدودیت‌هایی روبروست. انتقال خودروی شخصی به جزیره کیش با دشواری‌هایی همراه است. از جمله محدودیت‌های سفر با خودروی شخصی به کیش عبارتند از هزینه بالای لندینگ کرافت، محدودیت ورود خودروهای مدل قدیمی و محدودیت زمانی برای حضور در جزیره است. بنابراین بهتر است به جای مسافرت با خودروی شخصی به این جزیره از حمل‌ونقل عمومی داخلی یا خودروی اجاره‌ای استفاده کنید.

نحوه اجاره خودرو در کیش

اگر بخواهید مدتی طولانی در این جزیره زیبا و دیدنی سپری کنید، هزینه حمل‌ونقل با تاکسی برایتان مقرون‌به‌صرفه نیست. از طرفی، راحتی خودروی شخصی هم با خودروهای عمومی قابل مقایسه نیست. پس بهتر است به دنبال اجاره خودرو در کیش باشید. شرکت‌ها یا موسسات معتبر رنت کار یا اجاره خودرو در کیش این کار را برای شما راحت می‌کنند. نحوه اجاره خودرو از این موسسات یا شرکت‌ها در چند مرحله زیر خلاصه می‌شود:

  • ارائه مدارک معتبر به موسسه رنت کار
  • امضاء قرارداد اجاره و پرداخت مبلغ ضمانت
  • واریز مبلغ اجاره و رزرو خودرو
  • تحویل خودرو

شما برای اجاره خودروی مدنظر خود و انجام قرارداد رنت کار باید گواهینامه معتبر رانندگی داشته باشید. برای عقد قرارداد باید مبلغی را متناسب با مدل خودروی اجاره شده به عنوان ضمانت بپردازید. مبلغی هم به عنوان ضمانت خلافی پرداخت می‌کنید که بعد از تحویل خودرو به شما برگردانده می‌شود. سپس تعداد روزهای اجاره خودرو را انتخاب کرده و مبلغ را واریز می‌کنید.

شرایط عجیب رنت کار

برخی موسسات رنت کار در جزیره توریستی کیش دارای شرایط عجیب و جالبی هستند. این نوع موسسات معتبر از جمله موسسه نوین رنت شرایط فوق‌العاده‌ای را برای جلب رضایت گردشگران فراهم می‌کند. شما با انتخاب انواع مدل‌های جدید ماشین‌های روز دنیا می‌توانید خودروی دلخواهتان را اجاره کنید. تمامی جزییات مربوط به مراحل اجاره، دریافت و تحویل خودرو در یک قرارداد رسمی و قانونی درج می‌شود. ایمنی شما و افراد خانواده‌تان در خودروهای لوکس و ایمن تضمین می‌شود.

اجاره خودروهای لوکس در جزیره کیش

از جمله شرایط جالب و عجیب رنت خودرو در کیش مدل‌های متنوعی از ماشین‌هاست. شما می‌توانید انواع خودروهای اسپرت، شاسی بند، لوکس و اقتصادی را در جزیره کیش اجاره کنید. برندهای نام آشنایی مثل بنز، تویوتا، مازراتی و … با هزینه‌های متفاوت برای اجاره در اختیار شماست. اگر جمعیت‌تان زیاد باشد هم می‌توانید خودروی ون را به همراه راننده یا بدون آن کرایه کنید.

شرایط تحویل خودروی اجاره ای

شما بعد از رزرو خودرو و مشخص کردن روزی که به جزیره کیش سفر می‌کنید، می‌توانید خودرو را تحویل بگیرید. تحویل خودرو هم در فرودگاه و در بدو ورود شما به جزیره و هم در محل اقامت شما امکان‌پذیر است. این امکانات و سایر تسهیلات رفاهی منوط به انتخاب یک موسسه رنت کار باسابقه و معتبر است. شرکت سام سیر کیش با سابقه‌ای درخشان در زمینه رنت کار شرایط فوق‌ العاده‌ای برای تحویل خودرو دارد. شما در هر نقطه‌ای از کیش خودروی درخواستی خود را بین ساعت‌های ۸ صبح تا ۱۰ شب می‌توانید تحویل بگیرید.

انتخاب موسسه رنت کار

شما برای اجاره خودرو در کیش باید از شرکت‌ها یا موسسات رنت کار کمک بگیرید. این نوع موسسات خدمات مختلفی در زمینه اجاره ماشین به گردشگران ارائه می‌دهند. برای انتخاب یک موسسه رنت کار مناسب در جزیره کیش می‌توانید از فضای مجازی و اینترنت و جستجو در سایت‌های گردشگری کمک بگیرید. در بین این موسسات، نام معتبر و خوش سابقه سام سیر نوین کیش را به راحتی می‌توانید پیدا کنید.

خدمات ویژه شرکت سام سیر نوین کیش برای اجاره خودرو

شرکت سام سیر نوین کیش ( نوین رنت) خدمات ویژه‌ای در زمینه اجاره خودرو به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این خدمات برای تامین هر چه بیشتر خواسته‌ها و نیازهای مشتریان و همچنین فراهم کردن شرایط رفاهی آنهاست. از جمله خدمات ویژه‌ای که این موسسه به گردشگران عزیز ارائه می‌دهد عبارتند از:

  • ارائه قرارداد رسمی با سربرگ شرکت و مورد تایید مجمع رنت کاران جزیره کیش
  • اجاره خودروی جدید سال (خودروهای صفر)
  • رزرو آنلاین خودروی دلخواه
  • تحویل خودروهای ایمن و تضمین سلامتی مشتریان با چک کردن فنی به موقع خودروها
  • اجازه ورود حیوانات خانگی به داخل خودروهای اجاره‌ای
  • تحویل خودرو با باک پر از بنزین و شسته و تمیز شده در کارواش

این شرایط عجیب و جالب در کنار سایر خدمات موسسه نوین رنت خاطره خوشی را از سفر برایتان به جا می‌گذارد. اگر به دنبال اجاره ماشین از این موسسه هستید می‌توانید به سایت رسمی شرکت سام نوین کیش مراجعه کنید.

شروین  اشیدری
شروین اشیدری
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر