طارمی بالاتر از گلزنان بارسلونا، منچستر و تاتنهام

طارمی بالاتر از گلزنان بارسلونا، منچستر و تاتنهام

رده بندی بهترین مهاجمان لیگ‌های اروپایی اعلام شد که بر این اساس ستاره ایرانی پورتو در رده چهاردهم و بالاتر از کریستیانو رونالدو پرتغالی قرار گرفت.

در این فهرست به لیگ های مختلف اروپایی اشاره شده است که طی آن مهدی طارمی با درخشش در این فصل و در بازی های برگزار شده در ترکیب پورتو، در رده چهاردهم برترین گلزنان فصل جاری لیگ‌های اروپایی قرار گرفت.

با این شرایط و با توجه به عملکرد درخشان لواندوفسکی باید کفش طلای اروپا را به نام این مهاجم بایرن مونیخ ثبت کرد. او با ۳۴ گل در صدر جدول گلزنان است و بعد از او چیرو ایموبیله از لاتزیو با ۲۷ گل قرار دارد.

در رده سوم و چهارم کریم بنزما(رئال مادرید) و داروین نونز(بنفیکا) با ۲۶ گل قرار دارند و در رده های پنجم نام دنیز اوندف از تیم رویال سن ژیل بلژیک با ۲۵ گل به ثبت رسیده است. در ادامه فهرست بهترین گلزنان، به نام هایی از جمله پاتریک شیک، کیلیان امباپه، محمد صلاح و ارلینگ هالند بر می خوریم.

طارمی در این فهرست با ۲۰ گل زده بهترین و موثرترین بازیکن پورتو معرفی شده که بالاتر از چهره‌هایی از جمله ‌سباستین هالر(آژاکس)، سون هئونگ مین(تاتنهام)، موسی دمبله(لیون) و کریستیانو رونالدو(منچستریونایتد) قرار گرفته است.

مریم  محمدی
مریم محمدی
منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها