طراحی سایت در مشهد ویژه انتشارات

طراحی سایت در مشهد ویژه انتشارات

در حال حاضر هر کسب و کاری می بایست برای توسعه و گسترش خود و همچنین به روز بودن و ارائه خدمات به شیوه های نوین حتما یک وب سایت داشته باشد. طراحی سایت برای انتشارات ، طراح سایت برای هتل ها، طراحی سایت برای فروشگاه ها، طراحی سایت برای موسسه های خصوصی و آموزشگاه […]

طراحی سایت در مشهد - وبسایت نقره ای

در حال حاضر هر کسب و کاری می بایست برای توسعه و گسترش خود و همچنین به روز بودن و ارائه خدمات به شیوه های نوین حتما یک وب سایت داشته باشد. طراحی سایت برای انتشارات ، طراح سایت برای هتل ها، طراحی سایت برای فروشگاه ها، طراحی سایت برای موسسه های خصوصی و آموزشگاه ها و … از جمله این الزام ها هستند که در این مطلب قصد داریم به طراحی سایت انتشارات در مشهد بپردازیم.

این که دلیل داشتن یک وب سایت برای انتشارات چیست و چه امکاناتی می بایست برای چنین وب سایتی فراهم آورده شود موضوعاتی است که در ادامه راجع به آنها صحبت کرده و به بررسی شان می پردازیم.

اگر شما هم در حوزه انتشارات فعالیت دارید و برای داشتن سایت برای کسب و کار خود مردد هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا به لزوم طراحی سایت انتشارات در مشهد آگاه شده و در اولین فرصت به انجام آن بپردازید.

ضرورت طراحی سایت انتشارات در مشهد

طراحی سایت انتشارات در مشهد -وبسایت نقره ای

در حال حاضر هر کسب و کاری می بایست برای توسعه و گسترش خود و همچنین به روز بودن و ارائه خدمات به شیوه های نوین حتما یک وب سایت داشته باشد

این روزها در دنیای اینترنت و تکنولوژی ایبوک ها به شدت پرطرفدارند. با این حال کتاب های کاغذی همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده و خیلی از افراد دوست دارند کتابخانه شان را با این کتاب ها زینت بخشیده و از بوی کتاب و کاغذ و ورق زدن ان نهایت لذت را ببرند.

مشکلی که پیش می آید اینست که پیدا کردن کتاب ها، خصوصا کتاب هایی که خاص تر و نایاب باشند در حال حاضر مشکل شده و افراد به دنبال راهکارهایی هستند که بتوانند کتاب های مورد علاقه شان را پیدا کرده و آن را در کلکسیون خود داشته باشند.

خیلی از افراد فرصت این که کتاب فروشی ها را یک به یک بگردند ندارند. علاوه بر این آنها علاقمندند از تکنولوژی و قابلیت های آن بهره ببرند و در کوتاه ترین زمان ممکن کتاب محبوبشان را درب منزل تحویل بگیرند.

پیدا کردن برخی کتاب ها برای کتابفروشی ها و ارتباط گرفتن با انتشارات مختلف یک دغدغه مهم بوده و آنها به دنبال راهکاری برای سفارش کتاب هایی که می خواهند به راحت ترین شکل ممکن هستند. اینجاست که طراحی سایت انتشارات در مشهد خود را به خوبی نشان می دهد.

اگر شما یک انتشارات کتاب دارید و می خواهید مشتریانی چه به صورت تکی و چه عمده داشته باشید پس داشتن یک وب سایت یکی از نخستین کارهایی است که می بایست انجام دهید. در سایتتان می توانید کلیه کتاب ها، مجلات، نشریه ها و … را که چاپ و منتشر می کنید در معرض دید علاقمندان قرار داده و به آنها معرفی کنید.

سپس راه های برقراری ارتباط، سفارش کتاب و … را نیز مطرح کنید. به این شکل می توانید ارتباطی تعاملی با مشتریان داشته و خدمات را به بهترین شکل ممکن به آنها ارائه کنید.

قابلیت های طراحی سایت انتشارات در مشهد

هنگامی که میخواهید به طراحی سایت انتشارات در مشهد بپردازید خوب است برخی امکانات و قابلیت ها را برای سایت خود در نظر گرفته و سپس اقدام به طراحی سایت یا برون سپاری آن به سایرین کنید. برخی از این امکانات به شرح زیر هستند:

  1. قابلیت سرچ به همراه فیلترهای کاربردی گوناگون را نیز برای سایت انتشارات خود طراحی کنید. از جمله این فیلترها می توان به پرفروش ترین ها، کتاب های سال، کتاب های برنده جایزه و … اشاره کرده که باید آنها را برای جستجو اعمال کنید.
  2. دسته بندی های مختلفی برای کتاب ها در نظر بگیرید. از جمله این دسته بندی ها می توان به موضوع، نویسنده یا مترجم، سال چاپ و … اشاره کرد.
  3. امکان خرید کتاب ها از سایت را نیز برای مشتریان فراهم کنید و درگاه های پرداخت مختلف، روش های ارسال گوناگون و … را نیز حتما در نظر گرفته و پیاده سازی کنید.
  4. یکی از قابلیت های محبوبی که می توانید در طراحی سایت انتشارات در مشهد داشته باشید عرضه ایبوک ها، کتاب های صوتی و … به صورت قابل دانلود برای فروش است. چرا که در کنار کتاب های کاغذی این کتاب ها نیز بسیار محبوب و پرطرفدار هستند.
  5. پشتیبانی قوی برای سایتتان در نظر بگیرید تا کاربر به راحتی بتواند سوالات خود را مطرح کرده و مشکلات خود را رفع کند.

نکات طراحی سایت انتشارات

برای این که طراحی سایت انتشارات در مشهد به خوبی انجام شود و کاربران از آن راضی باشند توصیه میکنیم به نکات زیر دقت کنید:

  1. حتما بخشی از کتاب مانند فصل اول، چند صفحه اول و … را برای دانلود در سایت قرار دهید تا خریداران با کتاب و قلم نویسنده آشنا شده و سپس اقدام به خرید کنند. این کار برای تجربه کاربری بهتر خیلی مفید عمل میکند.
  2. بخشی را به نقد و دریافت نظرات کاربران در مورد کتاب ها اختصاص دهید. حتی می توانید فضایی مانند تالار گفتگو هم ایجاد کنید تا کاربران به بحث و بررسی و تبادل نظر در مورد کتاب ها بپردازند.
  3. سایت باید از نظر شکل ظاهری و گرافیک، زیبا و مرتبط به کتاب و کتابخوانی باشد
  4. بخشی برای معرفی کتاب های انتشارات خود در نظر بگیرید. در این بخش می بایست کتاب ها را با جزئیات معرفی کرده و توضیحات کاملی راجع به آن بدهید.
  5. برای این که بتوانید مخاطبان زیادی جذب کرده و بازدیدها و ترافیک سایتتان را بالا ببرید باید حتما به سئوی سایت توجه ویژه ای داشته باشید. ریسپانسیو طراحی کردن سایت، استفاده از عنوان ها، آلت تگ ها، کلمات کلیدی مناسب و … همگی از جمله مهمترین کارهایی هستند که می بایست در این زمینه رعایت کنید.
  6. بخشی از سایتتان را به معرفی کتاب های معروف کتاب های پرفروش، کتاب های در حال انتشار و … اختصاص دهید. یعنی علاوه بر داشتن بخش فروش بخش معرفی کتاب ها را هم حتما داشته باشید تا سایتتان برای دوستداران کتاب جذاب باشد. البته دقت کنید به هیچ عنوان از محتواهای کپی استفاده نکنید و همه محتوا هایتان اورجینال و منحصر بفرد باشند.

مراحل طراحی سایت انتشارات در مشهد

برای این که به عنوان یک طراح بتوانید به طراحی سایت انتشارات در مشهد به بهترین شکل ممکن بپردازید خوب است که مرحله های این کار را برای خود به صورت چک لیست درآورده و برطبق آن عمل کنید. این مرحله ها می توانند به شرح زیر باشند:

  1. ابتدا می بایست پروسه نیازسنجی طی شده و مشتری ها و جامعه هدف سایت را به خوبی بشناسید.
  2. پس از این که مرحله یک را که مرحله بسیار مهمی است به شکل تمام و کمال انجام داده و جامعه هدف را شناسایی کردید و نیز با سفارش دهنده جلسه گذاشته و نیازها و خواسته های او را نیز جویا شدید طراحی سایت انتشارات در مشهد استارت زده میشود. ابتدا با طراحی تم گرافیکی سایت شروع کنید. این تم باید اختصاصی بوده و ترجیحا مرتبط با کتاب و کتابخوانی باشد. علاوه بر این از لوگوی انتشارات مورد نظر و رنگ های آن هم در طراحی این تم استفاده کنید.
  3. مرحله بعدی بخش برنامه نویسی سایت و پیاده سازی ویژگی های فنی و تخصصی آن است. شما میتوانید از زبان های برنامه نویسی فرانت اند و بک اند استفاده کرده و سایت اختصاصی را به بهترین شکل ممکن پیاده سازی کنید.

سایر مرحله های طراحی سایت انتشاراتی

پس از برنامه نویسی نوبت به مرحله های بعدی میرسد که به شرح زیر هستند:

  1. پس از اتمام پیاده سازی نوبت به وارد کردن اطلاعات سایت می رسد. کتاب ها، خلاصه ها، تصاویر، محتواها و … را در این قسمت روی سایت بارگذاری کرده و سپس صفحه آرایی کنید.
  2. حال که سایت تقریبا کامل شده نوبت به تست های فنی می رسد که باید برای کنترل کیفیت انجام شوند. اگر باگ و مشکلی وجود داشته باشد در این مرحله متوجه آن شده و برای رفع آن اقدام میکنیم.
  3. حال کلیه مرحله های طراحی سایت انتشارات در مشهد به پایان رسیده است و نوبت تحویل آن به سفارش دهنده است. تنها مرحله باقیمانده آموزش به این شخص و سپس ارائه سایت است. البته که دقت کنید حتما خدمات پشتیبانی مناسبی به مشتریان خود ارائه دهید تا آنها از خدمات شما رضایت داشته باشند

پیشنهاد ما: اگر قصد طراحی سایت به صورت حرفه ای را دارید به صفحه طراحی سایت در مشهد وبسیات نقره ای مراجعه کنید. یا با شماره ۰۹۱۹۳۱۵۵۴۶۶ جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

شروین  اشیدری
شروین اشیدری
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها